ملاقات دبیر شورای ملی سالمندان از عزت‌الله انتظامی در بیمارستان

 دکتر همایون هاشمی دبیر شورای ملی سالمندان و رئیس سازمان بهزیستی با همراهی دکتر نحوی نژاد رییس شورای ملی سالمندان و دکتر رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شهر تهران، مهدی نادعلی مدیرعامل تعاونی هنرمندان و تعداد دیگری از مسئولان سازمان بهزیستی به ملاقات این چهره هنری آمدند. عزت‌الله انتظامی که این روزها به دلیل آلودگی […]

 دکتر همایون هاشمی دبیر شورای ملی سالمندان و رئیس سازمان بهزیستی با همراهی دکتر نحوی نژاد رییس شورای ملی سالمندان و دکتر رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شهر تهران، مهدی نادعلی مدیرعامل تعاونی هنرمندان و تعداد دیگری از مسئولان سازمان بهزیستی به ملاقات این چهره هنری آمدند.

عزت‌الله انتظامی که این روزها به دلیل آلودگی هوا در بیمارستان بستری است، عصر ۵ آذر ماه میزبان تعدادی از مسوولان سازمان بهزیستی و هنرمندانی چون رسول نجفیان و خشایار اعتمادی بود.

DSC_02931

آقای بازیگر که این روزها در بیمارستان «فرمانیه» بستری است، همچنان نگران آلودگی هوای تهران است و در عین حال به هنرمندان بیکار و کودکان کار هم فکر می‌کند.

دکتر همایون هاشمی دبیر شورای ملی سالمندان و رئیس سازمان بهزیستی با همراهی دکتر رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شهر تهران، مهدی نادعلی مدیرعامل تعاونی هنرمندان و تعداد دیگری از مسئولان سازمان بهزیستی به ملاقات این چهره هنری آمدند.

DSC_02

دبیر شورای ملی سالمندان، رییس سازمان بهزیستی و دکتر نحوی نژاد رییس شورای ملی سالمندان با قدردانی از تلاش‌های عزت الله انتظامی برای سامان‌دادن به وضعیت درمان هنرمندان گفت: استاد انتظامی سفیر اول سازمان بهزیستی هستند و ما برایشان آرزوی سلامت داریم.

انتظامی هم توضیحاتی درباره بیماری‌اش داد و گفت: به دلیل آلودگی هوای تهران با مشکل ریه روبرو شدم، مدتی در بخش سی سی یو بستری بودم و بعد از چند روز به بخش عمومی منتقل شدم. اما دکترها می‌گویند از بیمارستان که رفتی باید بلافاصله به شمال بروی و تهران نمانی.

DSC_0
در این ملاقات دکتر حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از انتظامی احوال پرسی کرد و آقای بازیگر با لحن طنز آمیزی به او گفت: هوای تهران مرا اینگونه کرد!