حضور داوطلبان هلال احمر همدان در سرای سالمندان یاس سفید

مسئول خانه داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان در قالب طرح «نیابت» به اکرام سالمندان سرای یاس سفید پرداختند. محمدرضا قائدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرا رسیدن سال نو و لزوم سرکشی به پدران و مادران سالخورده، اظهار داشت: […]

مسئول خانه داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان در قالب طرح «نیابت» به اکرام سالمندان سرای یاس سفید پرداختند.

محمدرضا قائدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرا رسیدن سال نو و لزوم سرکشی به پدران و مادران سالخورده، اظهار داشت: به همین منظور جمعی از داوطلبان خانه داوطلب هلال احمر امروز در سرای سالمندان یاس سفید همدان حاضر شده و ساعاتی به گپ و گفت با سالمندان تنها و چشم انتظار پرداختند.

وی با بیان اینکه این برنامه با همت گروه مشارکت خانه داوطلب انجام شد، ادامه داد: با هدف خشنودی این سالمندان که به دور از کانون گرم خانواده زندگی می‌کنند، هدایایی از سوی داوطلبان به آن‌ها اهدا شد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بازدید از خانواده معظم شهدا و جانبازان و بیماران صعب‌العلاج را در برنامه‌های خود داریم، اجرای این برنامه‌ها را در قالب طرح ملی «نیابت» دانست و متذکر شد: با مشارکت دانشجویان نوع دوست، لحظه سال تحویل نیز در کنار کودکان سرطانی بیمارستان بعثت همدان بودیم و با اهدای اسباب بازی و هدایایی مناسب سن آنها، امید به زندگی را در دل‌های این کودکان مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج بیشتر کردیم.

84xugsfg7oy0gbipytxb

گزارش فارس حاکی است؛ سرای سالمندان یاس سفید در انتهای کوی شهید بهشتی همدان واقع شده و تا سال قبل از نبود جاده آسفالته و کمبود آب آشامیدنی رنج می‌برد.

این سرا که بیش از ۱۰۰ نفر از سالمندان همدانی را در خود جای داده از طریق رایزنی‌های مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان و مسئول خانه داوطلب جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان با سازمان‌های ذیربط، از نعمت آب لوله کشی و آسفالت معابر برخوردار شد.