چهارمحال وبختیاری/ تشکیل شورای سالمندان در استانداری چهارمحال

شورای سالمندان به منظور رسیدگی به مشکلات سالمندان و رفع نیازهای این قشر در استانداری استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران استانی برگزار شد. به نقل از روابط عمومی  بهزیستی استان معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال وبختیاری بر ارتقاء و بهبود خدمات رسانی در نظام اداری و اجرایی به سالمندان استان تاکید […]

شورای سالمندان به منظور رسیدگی به مشکلات سالمندان و رفع نیازهای این قشر در استانداری استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران استانی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی  بهزیستی استان معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال وبختیاری بر ارتقاء و بهبود خدمات رسانی در نظام اداری و اجرایی به سالمندان استان تاکید کرد.

خدابخش مرادی درشورای سالمندان استان افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی زمینه تکریم سالمندان را در ابعاد مختلف فراهم کنند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اینک در استان ۱۱ مرکز نگهداری روزانه سالمندان فعال است که دراین مراکز بیش از ۷۶۰سالمند خدمات آموزشی و درمانی را دریافت می کنند.

محمد میرزایی از فعالیت سه مرکزشبانه روزی نگهداری سالمندان در شهرستان های شهرکرد و بروجن خبرداد وگفت: دراین مراکز ۱۷۵سالمند نگهداری می شود.

وی گفت: تاکنون ۲۸۰ سالمند درشهرکرد، بروجن ، فارسان، سامان و کیار زیرپوشش طرح مراقبان قرار گرفته اند.

میرزایی افزود: ۱۰۶ مراقب در اجرای این طرح با سازمان بهزیستی همکاری دارند که هر مراقب بین یک تا چهار مددجو را زیرپوشش قرار می دهد.