توسعه آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت/ هزینه سالانه آسایشگاه هفت میلیارد تومان

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت از توسعه این آسایشگاه خبر داد. [divider] ایوب قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آسایشگاه معلولان و سالمندان موسسه خیریه و مردم نهاد و از افتخارات بزرگ مردم گیلان است. وی همچنین با بیان اینکه این آسایشگاه ۴۷ سال قبل با ظرفیت ۲۰ نفر در رشت تاسیس شد، […]

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت از توسعه این آسایشگاه خبر داد.

[divider]

ایوب قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آسایشگاه معلولان و سالمندان موسسه خیریه و مردم نهاد و از افتخارات بزرگ مردم گیلان است.

وی همچنین با بیان اینکه این آسایشگاه ۴۷ سال قبل با ظرفیت ۲۰ نفر در رشت تاسیس شد، اظهارداشت:  در حال حاضر ظرفیت آسایشگاه مزبور ۵۵۰ نفر است.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت گفت:  هم اکنون ۲۵۰ نفر پرسنل اعم از کادر پرستاری، پزشک و کارگر بصورت شبانه  در خدمت معلولان و سالمندان هستند.

وی در ادامه از اشغال تمامی تخت های این آسایشگاه خبرداد و افزود: هر روز افراد زیادی برای پذیرش مراجعه می کنند اما موسسه ظرفیت پذیرش ندارد.

قدیمی اظهارداشت:  با هدف پاسخگویی به نیازمندان جامعه  طرح توسعه این آسایشگاه به مساحت هفت هزار متر مربع در چهار طبقه  با کمک های مردمی از دو سال پیش به مرحله اجرا در آمده است.

وی همچنین با بیان اینکه فاز نخست این پروژه  در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، افزود:  مردم در حد توان خود برای ساخت آسایشگاه موسسه خیریه سالمندان و معلولان رشت تلاش کنند.     

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت گفت: بهزیستی به این مرکز یارانه پرداخت می کند اما این یارانه کفاف ۲۰ درصد هزینه هارا می دهد.

وی در ادامه هزینه سالانه آسایشگاه معلولان و معلولان رشت را هفت میلیارد تومان اعلام کرد و یادآورشد: تامین وسیله نقلیه (مینی بوس) از ضروریات مهم این مرکز است.