عیادت رییس جمهوری از پدران و مادران شهداء

رییس جمهوری عصر امروز (شنبه) با حضور سرزده در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران در فضایی صمیمی از پدران و مادران شهدا که در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری هستند، عیادت کرد. حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با اهدای شاخه گل به پدران و مادران شهدا جویای احوال آنان شد و […]

رییس جمهوری عصر امروز (شنبه) با حضور سرزده در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران در فضایی صمیمی از پدران و مادران شهدا که در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری هستند، عیادت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با اهدای شاخه گل به پدران و مادران شهدا جویای احوال آنان شد و با توضیح مسئولان و پزشکان بیمارستان خاتم الانبیاء در جریان چگونگی روند ارائه خدمات پزشکی و وضعیت درمانی آنان قرار گرفت.

رییس جمهوری همچنین در این دیدار، پدران و مادران شهدا را نعمتی برای ملت ایران دانست و از درگاه خداوند برای آنان آرزوی شفای عاجل کرد.

149001

دکتر روحانی با بیان اینکه ما امروز بحمدالله حرکت و تپش را در قلب جامعه و کشور شاهد هستیم، تصریح کرد: قلب کشور امروز تپش منظم و درستی دارد و امیدواریم این تپش و فعالیت و همه آنچه که علائم حیات یک ملت محسوب می‌شود روز به روز منظم‌تر و دقیق‌تر شود.

رییس جمهوری با بیان اینکه ملت ایران همیشه ملتی بزرگوار و فداکار بوده است، گفت: امسال سالی است که همه باید در زمینه اقتصاد و فرهنگ بیشتر فعالیت و مجاهدت کرده و با مدیریت جهادی کار را به پیش ببریم.

دکتر روحانی با بیان اینکه امروز همه پرسنل این بیمارستان و جامعه پزشکی خدمتی بزرگ به پدران و مادران شهیدی که کهولت سن دارند انجام می دهند، خاطر نشان کرد: خوشحالم جامعه ما و بخش پزشکی کشور به فکر این عزیزان هستند؛ چرا که این افراد کسانی هستند که در دورانی که فعال بودند فرزندان خود را به جبهه دفاع از کشور فرستادند و امروز وظیفه انسانی، وجدانی و انقلابی ما رسیدگی و خدمت به آنها است.

149003

رییس جمهوری با بیان اینکه امروز برای عرض سلام و ادب خدمت پدران و مادران شهیدی که در این بیمارستان بستری هستند و نیز تشکر از همه پرسنل و خدمتگزاران به بیمارستان خاتم الانبیاء آمده‌ایم، اظهار امیدواری کرد که سال ۹۳ برای همه ملت ایران بویژه خانواده شهیدان سالی مبارک باشد.

دکتر روحانی همچنین در جمع پرستاران و پزشکان بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء خدمت به خانواده شهیدان را کاری بزرگ دانست و برای آنان آرزوی سالی خوب همراه با موفقیت کرد.

در این دیدار حجت الاسلام شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری، دکتر روحانی را همراهی می‌کردند.