بازدیداستاندار لرستان از مجتمع سالمندان خرم آباد

در نخستین روز سال جدید استاندار لرستان از مجتمع شبانه روزی نگهداری و توانبخشی معلولان و سرای سالمندان صدیق خرم آباد بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان ˈهوشنگ بازوندˈ ، در این بازدید طی سخنانی دوران سالمندی را امتحانی بزرگ برای فرزندان برای قدرشناسی عنوان کرد و اظهار داشت: دیدار از سالمندان موجب […]

در نخستین روز سال جدید استاندار لرستان از مجتمع شبانه روزی نگهداری و توانبخشی معلولان و سرای سالمندان صدیق خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان ˈهوشنگ بازوندˈ ، در این بازدید طی سخنانی دوران سالمندی را امتحانی بزرگ برای فرزندان برای قدرشناسی عنوان کرد و اظهار داشت: دیدار از سالمندان موجب شادمانی آنان می شود و این موضوع باید مورد توجه همه مردم قرار گیرد به گونه ای که ملاقات این افراد تنها به فرزندانشان اختصاص نیابد چراکه این افراد روزی سرمایه های جامعه ی امروزی ما بوده اند.

81097370-5584887
وی اظهار داشت: سالمندان سال های پرفراز و نشیبی از زندگی را طی کرده و روزهای خوشی و ناخوشی زیادی را سپری کرده اند و هم اکنون در گوشه ی آسایشگاه ها ساکن شده اند و باید توجه داشت که سالمندی یک ارزش است چراکه دعای این افراد در نزد پروردگار مقرون به اجابت است.

وی همچنین با بیان اینکه سالمندان مایه عبرت انسان ها هستند، خاطر نشان کرد: زندگی سالمندان در آسایشگاه ها بیانگر این موضوع است که برخی از فرزندان جامعه امروزی به وظیفه فرزندی خود در حق والدین عمل نکرده اند، در مجموع باید دانست سالمندان وسیله آزمایش فرزندان هستند.