تقدیر از بازنشستگان نخبه تأمین‌اجتماعی

دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در هشتمین همایش تقدیر از بازنشستگان نخبه ملی گفت:’ بدون شک دیدگاهها و آرمان های مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم سالمندان نیز تامین رفاه و حقوق آنان است.’ این اظهارات بیانگر نگاه راهبردی وزیر به مقوله رفاه و حقوق بازنشستگان است. به گزارش اداره […]

دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در هشتمین همایش تقدیر از بازنشستگان نخبه ملی گفت:’ بدون شک دیدگاهها و آرمان های مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم سالمندان نیز تامین رفاه و حقوق آنان است.’ این اظهارات بیانگر نگاه راهبردی وزیر به مقوله رفاه و حقوق بازنشستگان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این همایش از رضا صمدیها کارگر بازنشسته نمونه شرکت هادی برق استان قزوین  تقدیر شد . ایشان تالیفات گوناگونی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی به رشته تحریر در آورده اند از جمله کتابهای ایشان می توان به اصحاب دانایی ،زهد مجسم ، شرح حال حاج سید حسین آئینی ، شرح حال آیت اله حاج شیخ هاشم مدرس قزوینی و کتابخانه های قزوین از ایتدا تا عصر حاضر  اشاره کرد. 

عظیم قاسمی از پرستاران بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی از دیگر تقدیر شدگان این مراسم بود.این بازنشسته در تربیت فرزندان شایسته نیز موفق بوده اند.یکی از فرزندان ایشان دارای مدرک فوق دکترا و دو فرزند دیگرشان کارشناس ارشد مهندسی صنایع و مدیریت هستند. یکی از فرزندان تحصیلکرده ایشان موفق به چاپ کتاب و “۷۰ مقاله در نشریات خارجی” شده است و همچنین به عنوان نفر اول در جشنواره های رازی و ابن سینا برگزیده شده اند.

از منوچهر سردشتی یکی از کارگران بازنشسته نمونه نیز در این مراسم تقدیر به عمل آمد. این بازنشسته طی سالهای خدمت به واسطه تلاش های دلسوزان خود موفق به دریافت ۵۰ لوح تقدیر شده اند. همچنین در جشنواره شهید رجایی به عنوان کارمند نمونه ملی برگزیده شدندو دارای دو فرزند تحصیلکرده می باشند.

 نیرالسادات وحیدی فومنی نیز تنها فرزندشان در حال حاضر از دندانپزشکان حاذق کشور است و دارای مدرک مربیگری کاراته از ژاپن می باشد و در مسابقات جهانی و کشوری به مقام قهرمانی نائل شده اند.

شمس اله کلیوند دوستانی هم از کارگران بازنشسته نمونه و مربی و داور درجه یک ورزش های رزمی است که نائب قهرمان کاراته کشور در رشته کیو کوشین در گروه پیشکسوتان هستند.

عبدالرضا خالصی نژاد نیز کارشناس زبان انگلیسی از کالج ترنتینی لندن ،مدرس زبان انگلیسی آشنا به زبانهای عربی ،ترکی و انگلیسی هستند. نامبرده  قرآن کریم را به زبان انگلیسی ترجمه نموده و چندین مجلد کتاب شعر و خوشنویسی از آثار ایشان است،

 سیده مریم مهدی‌نژاد مظفری علاوه بر آنکه در ادامه تحصیلات عالیه موفق بوده و در رشته مدیریت صنعتی مدرک کارشناسی کسب نمودند،صاحب فرزند پسری با مقام قهرمانی در رشته تکواندو می باشند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.