ایام دهه فجر بازنشستگان کشوری ۲۰۰ هزارتومان دریافت می کنند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در هشتمین مرحله از پرداخت مطالبات بازنشستگان مشمول قانون خدمات کشوری، به هر یک از آنان درایام الله دهه فجر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می شود. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ˈ علی ربیعیˈ روز دوشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت هواپیمایی […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در هشتمین مرحله از پرداخت مطالبات بازنشستگان مشمول قانون خدمات کشوری، به هر یک از آنان درایام الله دهه فجر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ˈ علی ربیعیˈ روز دوشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت هواپیمایی آسمان در جمع خبرنگاران افزود: با تلاش و پیگیری های صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون مطالبات ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان به طور کامل تسویه شده و پیش بینی می شود در این مرحله نیز مطالبات حدود ۵۰ هزار نفر دیگر از آنان تسویه شود.

 ربیعی اظهارداشت: جهت گیری برنامه ها و فعالیت های صندوق بازنشستگی کشوری در دور جدید مبتنی بر ارتقاء، بهبود معیشت اقتصادی و افزایش خدمات فرهنگی ، رفاهی به بازنشستگان است .

 وی ادامه داد: این صندوق علاوه بر تعهدات قانونی در زمینه درمان، با اجرای طرح ملی بیمه طلایی و در بخش های فرهنگی ، اجتماعی نیز با اجرای طرح در خانه نمانیم با محوریت سفرهای زیارتی، سیاحتی و راه اندازی خانه های امید در شهرستانها به بازنشسته های تحت پوشش خدمات متنوع و گوناگونی ارائه می دهد.

 براساس این گزارش، تاکنون صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از مطالبات بازنشستگان واجد شرایط را پرداخت کرده است.