۱۵۰میلیون ریال، هزینه نگهداری هر سالمند و معلول در آسایشگاه کهریزک

مدیر عامل آسایشگاه کهریزک گفت:براساس آمار هزینه نگهداری هرسالمند و معلول در مجموعه آسایشگاه کهریزک سالانه حدود ۱۵۰میلیون ریال است. ˈمحمدرضا صوفی نژادˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: سال گذشته حدود ۲۱ میلیارد تومان هزینه صرف درمان، نگهداری و توانبخشی سالمندان و معلولان در مجموعه آسایشگاه کهریزک شد.  وی اظهارداشت:بیش […]

مدیر عامل آسایشگاه کهریزک گفت:براساس آمار هزینه نگهداری هرسالمند و معلول در مجموعه آسایشگاه کهریزک سالانه حدود ۱۵۰میلیون ریال است.

ˈمحمدرضا صوفی نژادˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: سال گذشته حدود ۲۱ میلیارد تومان هزینه صرف درمان، نگهداری و توانبخشی سالمندان و معلولان در مجموعه آسایشگاه کهریزک شد.

 وی اظهارداشت:بیش از ۸۲ درصد هزینه های جاری این مجموعه در سال گذشته از سوی خیرین و مابقی از سوی دولت تامین شده است.

 مدیرعامل آسایشگاه کهریزک با بیان اینکه کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی برای معرفی مددجویان به این مرکز هزینه بسیار کمی پرداخت می کنند ،گفت:کمیته امداد و بهزیستی برای معرفی هر مددجو به این مرکز به ترتیب ۳۵ و ۲۰۰هزار تومان سالانه به آسایشگاه کهریزک می پردازند.

 صوفی نژاد در ادامه از ارائه خدمات رایگان به سالمندان درمنزل خبر داد و افزود: خانواده ها می توانند با شماره ۸۸۳۱۰۶۶۸۸ تماس بگیرند و با ارائه آدرس به تیم پزشکی آسایشگاه کهریزک از این خدمات استفاده کنند.

 وی اظهار داشت: این مرکز در نظر دارد با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده سطح خدمات به سالمندان را در سطح شهر تهران افزایش دهد.

 صوفی نژاد تصریح کرد:یکی از برنامه های آسایشگاه کهریزک برای سالمندان استان تهران ارائه خدمات روزانه در منزل در بخش های مختلف از جمله کاردرمانی و توانبخشی است.

 وی با بیان اینکه خانواده ها هیچ هزینه ای بابت خدمات درمنزل به آسایشگاه کهریزک پرداخت نمی کنند افزود: خانواده ها می توانند از طریق شماره تماس یاد شده با این مرکز تماس بگیرند و با معرفی و ارایه نشانی از خدمات آسایشگاه در منزل استفاده کنند.