تعیین۱۵ شعبه اخذ رای مناسب‌سازی شده ویژه معلولان، سالمندان و جانبازان در ایلام

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، حسین نورعلیوند با اعلام این خبر افزود: در این زمینه با هماهنگی انجام گرفته با فرمانداری شهرستان‌های استان، شعب اخذ رای مناسب‌سازی شده پیش‌بینی شده است. وی ادامه داد: این اقدام با هدف سهولت زمینه حضور افراد دارای […]

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور،

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، حسین نورعلیوند با اعلام این خبر افزود: در این زمینه با هماهنگی انجام گرفته با فرمانداری شهرستان‌های استان، شعب اخذ رای مناسب‌سازی شده پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف سهولت زمینه حضور افراد دارای معلولیت، سالمند، جانباز و سایر افرادی که برای حضور در شعب انتخابات مشکل تردد دارند انجام شده و همه فضاهای پیش‌بینی شده مناسب‌سازی شده بدون مانع و یا دارای رمپ هستند.

مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه این اداره کل نیز به عنوان شعبه اخذ رای مناسب‌سازی شده مرکز استان تعیین شده گفت: در مابقی شهرستان‌های استان حداقل یک شعبه اخذ رای مناسب‌سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت و سالمند و جانباز پیش‌بینی شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

استان ایلام بیش از ۱۷هزار فرد دارای معلولیت، حدود ۵۰ هزار سالمند و بیش از ۱۲ هزار جانباز دارد.