سالمندان در این فصل گردو بخورند

افکارنیوز نوشت: یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد سالمندان در فصل پاییز دچار نوعی “حالت روحی” و “افسردگی” می شوند که سالمندان را با مشکل های زیادی روبرو می کند به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سالمندان در فصل پاییز باید بین مواد خوراکی و مصرفی خود نوعی تعادل ایجاد کنند و بیشتر خوراکی هایی […]

افکارنیوز نوشت: یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد سالمندان در فصل پاییز دچار نوعی “حالت روحی” و “افسردگی” می شوند که سالمندان را با مشکل های زیادی روبرو می کند به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سالمندان در فصل پاییز باید بین مواد خوراکی و مصرفی خود نوعی تعادل ایجاد کنند و بیشتر خوراکی هایی را مصرف کنند که باعث ایجاد “شادی” و نشاط در آن ها شود.

بررسی ها نشان می دهند گردو سرشار از “آنتی اکسیدان های مغذی” است که باعث ایجاد احساس شادی و نشاط در افراد می شود و انرژی فرد را در طول روز تامین خواهد کرد.

گفتنی است مصرف گردو از سوء تغذیه در “سالمندان” جلوگیری می کند و تمام افراد به ویژه سالمندان باید همراه صبحانه گردو مصرف کنند.

همچنین گردو میوه و “سبزیجات” می توانند از بدن سالمندان در برابر آب و هوای سرد محافظت کنند و پاییز و زمستان این بدون بیماری و سرماخوردگی را برای آنها به وجود آورند.