اردبیل/ پیگیر راه‌اندازی مرکز مجهز برای خدمات‌دهی به سالمندان هستیم

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش ایمنا، سید محمد اعتماد اعجازی امروز- دوشنبه دهم مهرماه- در مراسم تکریم از سالمندان استان اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی مرکز مجهز و استاندارد خدمات‌دهی به سالمندان در یکی از مناطق استان اردبیل هستیم. وی با اشاره به تخصیص پنج هکتار زمین برای راه‌اندازی این مرکز افزود: […]

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور،

به گزارش ایمنا، سید محمد اعتماد اعجازی امروز- دوشنبه دهم مهرماه- در مراسم تکریم از سالمندان استان اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی مرکز مجهز و استاندارد خدمات‌دهی به سالمندان در یکی از مناطق استان اردبیل هستیم.

وی با اشاره به تخصیص پنج هکتار زمین برای راه‌اندازی این مرکز افزود: در این مرکز بخش‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی و اجتماعی تدارک دیده شده است که می‌تواند مطالبات سالمندان در حوزه‌های مختلف را برطرف کند.

فرماندار شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: در فرمانداری اردبیل اتاق ویژه مشاوره برای خدمات دهی اداری به سالمندان فراهم شده است تا شأن و منزلت سالمندان حفظ شود.

اعتماد اعجازی ادامه داد: احیای جایگاه پدر بزرگ و مادر بزرگ می‌تواند در تحکیم بنیان خانواده مؤثر باشد که نیاز است در این راستا اقدامات فرهنگی تأثیرگذار انجام شود.

وی بر فراهم کردن اردوهای تربیتی و علمی و ورزشی برای سالمندان تاکید کرد و گفت: حفظ احترام و جایگاه سالمندان بسیار حائز اهمیت است که همگان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

منبع: مهر