مدیر کل بهزیستی استان البرز

البرز / بازدید مدیر کل بهزیستی البرز از پارک در دست احداث ویژه سالمندان

مدیر کل بهزیستی استان البرز با همراهی رئیس سازمان سیما، منظر شهرداری کرج و تنی چند از کارشناسان این دو نهاد و نماینده افراد دارای معلولیت، از پارک در دست احداث ویژه سالمندان در شهرستان کرج بازدید و این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

؛در این بازدید «وجیهه محمدی فلاح» مدیر کل بهزیستی استان ضمن تشکر ویژه از دغدغه مندی مدیران شهری خاطرنشان کرد: طبق قانون اساسی کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی و انقلابی موظفند در طراحی، تولید و احداث ساختمان‌ها و اماکن عمومی وهمچنین معابر سطح شهر و وسایل خدماتی به نحوی عمل نمایند که امکان دسترسی و بهره مندی از آنها برای افراد دارای معلولیت ، سالمندان وسایر کم توانان جسمی همچون افراد عادی فراهم گردد.

محمدی فلاح این پروژه را نقطه عطفی در سطح استان برای سالمندان دانست و ضمن اعلام آمادگی درخصوص هرگونه همکاری افزود: امیدواریم با کمک و همیاری شهرداری، رفاه سالمندان و افراد دارای معلولیت را فراهم آوریم و مانع از خانه نشینی این افراد شویم.

مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به حرکت و سوق کشور به سمت سالمندی جمعیت تاکید کرد: باید توجه به سالمندان بیش از پیش شود و اجرای این پروژه در البرز گام ارزشمندی در این زمینه است.