ویژه برنامه ‘میعاد عاشقان’ به مناسبت عید قربان

ویژه برنامه ‘میعاد عاشقان’ به مناسبت عید قربان با حضور بازیگران و خواننده‌های کشور ازجمله علی عبدالمالکی و شهرام زندی ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو تهران پخش می‌شود. [divider] به گزارش «نسیم»، نیکنام جبرائیلی پور، سردبیر و تهیه کننده برنامه “میعاد عاشقان” از حضور بازیگران و خواننده های معروف کشور در سرای سالمندان و معلولین کهریزک […]

ویژه برنامه ‘میعاد عاشقان’ به مناسبت عید قربان با حضور بازیگران و خواننده‌های کشور ازجمله علی عبدالمالکی و شهرام زندی ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو تهران پخش می‌شود.

[divider]

به گزارش «نسیم»، نیکنام جبرائیلی پور، سردبیر و تهیه کننده برنامه “میعاد عاشقان” از حضور بازیگران و خواننده های معروف کشور در سرای سالمندان و معلولین کهریزک خبر داد.

وی گفت: برنامه میعاد عاشقان در روز عید قربان با حضور در سرای سالمندان و معلولین کهریزک از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ به صورت مستقیم با حضور خوانندگان بنام کشور همچون علی عبدالمالکی، خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده پاپ ایرانی، شهرام زندی و حمیدرضا حامی و بازیگران کشور از جمله رضا بنفشه خواه و نوروزی روی آنتن می رود.

وی با بیان دیگر بخش های برنامه خاطر نشان کرد: گروه تواشیح نسیم، گروه سنتی سلوک، دستان گویا و گروه آذری ساوالان با حضور در سرای سالمندان کهریزک، لحظات شاد و مفرحی را برای سالمندان، مددجویان، معلولین، مهمانان و شنوندگان فراهم خواهند کرد.

جبرائیلی پور ادامه داد: از دیگر بخش های برنامه، پخش صحبت های حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی رجبی و توکلیان درباره اعمال و فلسفه عید قربان است.

اجرای این برنامه را فاطمه نصر آبادی از رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بر عهده دارد.