دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور

هفتمین شماره ماهنامه اینترنتی شمس منتشر شد

ماهنامه اینترنتی شمس که تمرکز خود را روی حوزه سالمندان گذاشته است، در تازه‌ترین شماره خود نگاهی به اخبار حوزه سالمندی به ویژه انتصاب رییس جدید دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، ماهنامه اینترنتی شمس که تمرکز خود را روی حوزه سالمندان گذاشته است، در تازه‌ترین شماره خود نگاهی به اخبار حوزه سالمندی به ویژه انتصاب رییس جدید دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور داشته است.

در هفتمین شماره شمس، اجرای طرح «بهزیستی روانشناختی دوران سالمندی و پیش سالمندی» و نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و توانبخشی ویژه سالمندی برگزار می‌شود و تعریف منابع مالی پایدار و نشاندار برای افراد سالخورده و جمعیت سالمند بهترین ظرفیت برای اشتغال‌زایی! و افزایش میزان گزارش سالمندآزاری در ایران به خاطر ارتقای آگاهی مردم و اصفهان؛ پیشتاز در تدوین دستورالعمل محیط دوستدار سالمند میپردازد.

برای آشنایی بیشتر با شمس می‌توان به سایت دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور به آدرس Snce.ir مراجعه یا آن را در شبکه‌های مجازی (تلگرام و اینستاگرام) دنبال کرد.

“شمس” نشریه ای اینترنتی در حوزه سالمندان و به مدیرمسؤلی و صاحب امتیازی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور در بستر اینترنت و روی سایت دبیرخانه شورای ملی سالمندان منتشر می شود و سردبیری این ماهنامه اینترنتی نیز بر عهده مجتبی سلگی می باشد و زیرنظر شورای سردبیری مدیریت می شود.

جهت دانلود فایل پی دی اف ماهنامه اینترنتی شمس اینجا کلیک کنید.

 

[pdf id=’25795′]