امیدوارم هیچ کسی کارش به خانه سالمندان نکشد

یک بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون تاسیس خانه سالمندان هنرمند را اتفاق خوبی دانست و وجود این مکان را لازمه هنر و هنرمندان برشمرد. [divider] علی نصیریان، بازیگر درباره تاسیس خانه سالمندان هنرمند که به تازگی با همت عزت الله انتظامی و خانه تئاتر با حمایت سازمان بهزیستی کشور و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم […]

یک بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون تاسیس خانه سالمندان هنرمند را اتفاق خوبی دانست و وجود این مکان را لازمه هنر و هنرمندان برشمرد.

[divider]

علی نصیریان، بازیگر درباره تاسیس خانه سالمندان هنرمند که به تازگی با همت عزت الله انتظامی و خانه تئاتر با حمایت سازمان بهزیستی کشور و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گشایش یافته است، گفت: این اتفاق بسیار خوبی برای هنر و هنرمندان است و تلاش آقای انتظامی و افراد دیگری که بانی این حرکت شدند قابل تحسین است.

 وی ادامه داد: ما در سینما و تئاتر همواره شاهد گوشه‌گیر و فراموش شدن بسیاری از هنرمندان قدیمی هستیم که متاسفانه یا زندگی مناسبی ندارند و یا بعضا در تنهایی از بین می‌روند. امیدوارم هیچ کسی خصوصا هنرمندان کارشان به خانه سالمندان نکشد، اما وجود همچین مکانی برای اهالی هنر لازم بود.

 نصیریان درباره فعالیت کنونی خود نیز چنین گفت: از مدتی پیش مشغول بازی در سریال «قاب خاطره» به کارگردانی داود بیدل و تهیه‌کنندگی حجت ذیجودی هستم. در این سریال نقش یک عکاس قدیمی را بازی میکنم که در گذر یک بازاچه مشغول به کار است.

 این بازیگر گزیده‌کار درباره دلیل انتخاب این سریال چنین گفت: همواره فیلمنامه‌هایی به ما پیشنهاد میشود که کیفیت راضی کننده ای ندارند. فیلمنامه این سریال را با وجود نقاط ضعفی که دارد نسبت به بقیه بهتر دیدم و کار را قبول کردم.