نخستین پایگاه طرح حامیان سالمند در اراک راه‌اندازی شد

طی مراسمی با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور نخستین پایگاه طرح حامیان سالمند در اراک راه‌اندازی شد. [divider] معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور ظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی این پایگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به همت کمیته امداد امام خمینی طرح تکریم از سالمندان […]

طی مراسمی با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور نخستین پایگاه طرح حامیان سالمند در اراک راه‌اندازی شد.

[divider]

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور ظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی این پایگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به همت کمیته امداد امام خمینی طرح تکریم از سالمندان نیازمند به صورت پایلوت در چهار استان کشور راه‌اندازی می‌شود.

سعید ستاری افزود: این طرح از امروز و به مناسبت روز جهانی سالمند به صورت همزمان در استان‌های تهران، مرکزی، خراسان شمالی و یزد کلید خورد و طی آن ثبت‌نام از حامیان طرح آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این استان‌ها از پیرترین استان‌های کشور به شمار می‌روند امیدواریم اجرای آزمایشی طرح حمایت از سالمندان نیازمند با موفقیت‌های خوبی همراه باشد تا در سایر استان‌ها نیز به اجرا در آید.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد مشارکت بالای خیرین در حل مشکلات اقتصادی، بهداشتی و درمانی سالمندان نیازمند کشور باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی نیز با اشاره به پایگاه طرح حامیان سالمند در اراک گفت: این مرکز با هدف رفع نیاز محرومان به‌ عنوان پل ارتباطی خیران با نیازمندان در کمک‌ رسانی بهتر به آنها ایجاد شده است.

محسن ولیئی اظهار داشت: در کشور طی شش ماهه سال‌جاری راه‌اندازی بیش از هزار و ۵۰۰ مرکز نیکوکاری پیش‌بینی شده که ۷۵۰ مرکز آن به ‌طور همزمان در ماه مبارک رمضان افتتاح شد.