سالمندان آملی پیاده روی کردند

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سالمندان آملی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با استقبال پرشور آنان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. [divider] در این پیاده روی همگانی که صبح جمعه و به همت کانون بازنشتگان آمل برگزار شد، صدها نفر از اقشار مختلف آمل در شرایط هوایی نسبتا بارانی بصورت خانوادگی مسافت حدود […]

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سالمندان آملی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با استقبال پرشور آنان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

[divider]

در این پیاده روی همگانی که صبح جمعه و به همت کانون بازنشتگان آمل برگزار شد، صدها نفر از اقشار مختلف آمل در شرایط هوایی نسبتا بارانی بصورت خانوادگی مسافت حدود ۵ کیلومتری از میدان قائم (عج) تا مجموعه سرای مهر بازنشستگان این شهر را پیاده روی کردند.
 
مسئول برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در تشویق تمامی اقشار جامعه به ویژه سالمندان به منظور حفظ روحیه آنان موثر است.
 
علی عابدینی، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی، افزود: توسعه ورزش همگانی از برنامه های مورد تاکید کانون بازنشستگان است که تلاش شده تا امکانات مناسبی برای همه علاقمندان به ورزش فراهم شود.
 
وی نشاط در جامعه را از نتایج انجام تربیت بدنی مستمر دانست و اظهار کرد: انجام ورزش در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف به ویژه آلزایمر مفید است.
 
وی بیان کرد: توجه به تربیت بدنی به خصوص ورزش همگانی ضروری است و چناچه این مهم همراه با رعایت اخلاق اسلامی باشد در پیشرفت امور سازنده است.
 
عابدینی یادآورشد: نهادینه کردن فرهنگ ورزش در میان جوانان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.