تهران/ علی دایی از مجتمع سالمندان و مرکز توانبخشی آویژه بازدید کرد

 علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پایان دیدار این تیم در مسابقات جام شهدا بهمراه مهندس محمودی عضو سابق شورای شهرقدس و رییس هیات فوتبال استان البرز، هرمزی عضو شورای شهر قدس و جمع کثیری از علاقمندان از دو مجتمع معلولان ذهنی آویژه و بنیاد خیریه کامرانی بازدید و باعث خوشحالی  معلولان و […]

 علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پایان دیدار این تیم در مسابقات جام شهدا بهمراه مهندس محمودی عضو سابق شورای شهرقدس و رییس هیات فوتبال استان البرز، هرمزی عضو شورای شهر قدس و جمع کثیری از علاقمندان از دو مجتمع معلولان ذهنی آویژه و بنیاد خیریه کامرانی بازدید و باعث خوشحالی  معلولان و سالمندان شدند.

بر پایه این خبر علی  دایی ابتدا به موسسه نگهداری معلولان ذهنی آویژه که در نزدیکی استادیوم شهدای قدس قرار داشت رفت و از نزدیک با افراد معلول ذهنی دیدار کرد و جالب اینجاست معلولان دایی را به خوبی می شناختند.

۲۵۲۵۲

 وی در ادامه به خانه  سالمندان بنیاد خیریه کامرانی رفت. که حضور او در این مرکز مصادف با جشن تولد یکی از معلولان شد و جو حاکم در این مراسم  اشک را از چشمان علی سرازیر کرد.

۳۶۶۳۶۳
دایی در پایان این دیدار که با مسئولان مرکز خیریه کامرانی از جمله کاشانی مدیر مجموعه داشت، از زحمات همه پرسنل زحمتکش این مراکز خدماتی تشکر و قدردانی کرد و اظهار کرد، ایجاد فرهنگ صحیح در خصوص مسایل سالمندی با رویکرد دینی ما همراه است و ادامه داد سالمندان هر چند به مانند دوره جوانی از نظر جسمی توانمند نیستند اما آنان با تجربه ها و اندوخته هایی که دارند، قادرند کارهای متفاوت تری  انجام دهند.

۸۵۸۵۸

در حاشیه این بازدید ها معلولان و سالمندان در دیدار با علی دایی بیان کردند که یکی از علل های برد این تیم در بازی امروز دعاهای خیری بود که معلولان کردند چون  می دانستند امروز پس از پایان بازی برای دیدن ما معلولان و سالمندان خواهید آمد .