اولین همایش ملی مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در حوزه شهروندی

به همت دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات اولین همایش ملی مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در حوزه شهروندی برگزار می شود. اولین همایش ملی «مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در حوزه شهروندی، HSE سالمندان و معلولین» به همت دانشکده محیط زیست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ۲۹ […]

به همت دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات اولین همایش ملی مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در حوزه شهروندی برگزار می شود.

اولین همایش ملی «مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در حوزه شهروندی، HSE سالمندان و معلولین» به همت دانشکده محیط زیست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ۲۹ آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، چالش‌ها و مشکلات سالمندان و معلولین در شهر، ارزیابی ریسک‌های HSE اماکن عمومی مرتبط با سالمندان، چالش‌های قانونی سالمندان و معلولین، HSE محیط های عمومی شهری سالمندان و معلولین، ارزیابی ارگونومی ویژه سالمندان و معلولین، جنبه‌های زیست محیطی اثرگذار بر زندگی سالمندان، مدیریت بحران، شرایط اضطراری و سالمندان و معلولین، جایگاه سالمندان و معلولین در توسعه پایدار و HSE منازل مسکونی ویژه سالمندان محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان جهت ارائه مقاله و شرکت در این همایش می‌توانند با مراجعه به سایت دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه‌ آزاد اسلامی به آدرس http://environment.srbiau.ac.ir/fa/index.html در این زمینه اقدام کنند.