جناب آقای دکتر هومن محمدی درگذشت مادر گرامیتان را تسلیت عرض می نماییم

همکار گرامی و ساعی جناب اقای دکترهومن محمدی کارشناس دبیرخانه شورای ملی سالمندان، با نهایت تاسف و تاثر درگذشت مادر گرامیتان را به حضرتعالی و خانواده محترم به سوگ نشسته تان صمیمانه تعزیت و تسلیت عرض نموده و از ایزد متعال غفران واسعه الهی برای آن مرحومه و صبر و شکیبایی برای سایر بازماندگان محترم مسئلت می نماییم.

باخبر شدیم مادر گرامی همکار عزیزمان جناب آقای دکتر هومن محمدی به رحمت ایزدی پیوسته هر چند که این مصیبت باری گران وتاملی عظیم بود و کارمندان و همکاران در دبیرخانه شورای ملی سالمندان را دچار غمی جانکاه ساخت و دریای بیکران اندوه ما را غوطه ور نمود ولی زمانی که رای قادر متعال به استرداد امانت خویش تعلق میگیرد و او را درجایگاه رحمتش قرار می دهد از ما دیگر مددی نیست جز آرزوی صبر برای خانواده آن مهربان مادر که از دست دادنش و فقدانش غمی بزرگ برای ما.

جناب آقای دکتر هومن محمدی از سوی پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان و کارکنان و همکاران این دبیرخانه درگذشت مادر گرامیتان را تسلیت عرض می نماییم ما را در غم خود شریک بدانید. از درگاه ایزد منان برای آن مادر مهربان طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل خواستاریم.