کلنگ زنی مجتمع بزرگ سالمندان در آمل

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ سالمندان آمل با ۲ هکتار زمین کلنگ زنی خواهد شد گفت : ۱۰۰ میلیون از بودجه آن از سوی بنده و با حمایت های مجمع خیرین و سازمان بهزیستی احداث می شود.

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ سالمندان آمل با ۲ هکتار زمین کلنگ زنی خواهد شد گفت : ۱۰۰ میلیون از بودجه آن از سوی بنده و با حمایت های مجمع خیرین و سازمان بهزیستی احداث می شود.

عزت الله یوسفیان ملا با بیان اینکه مردم ما همیشه در صحنه های مورد نیاز حضور داشته و در ابعاد سیاسی و اجتماعی خود را نشان دادند، گفت: مردم کشور ما اهل عاطفه و محبت بوده و در کارهای خیر مشارکت و همکاری خوبی دارند.

وی افزود: دولت باید حمایت کند تا زندگی مردم به نحوی بوده تا به این سمت کشیده نشود و مردم در آسایش زندگی کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که در مجلس شورای اسلامی در بودجه سالانه ردیف های بسیاری را به نهادهایی چون کمیته امداد اختصاص می دهیم و تنها از طریق وجوه مردم اداره نمی شوند، بیان داشت: این نهادهای حمایتی مورد توجه مجلس بوده و ردیف های بودجه ای مختلفی برای آنان وجود دارد.

یوسفیان ملا تصریح کرد: از دفتر خودمان در امسال به ۳ هزار زوج با اهدای ۱ قلم کالای جهیزیه کمک کردیم و کمک های مالی نیز به کمیته امداد صورت می گیرد.