خیابان گاندی برای معلولین و سالمندان مناسب سازی شد

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه سه از مناسب سازی معابر جهت تردد معلولین و سالمندان در خیابان ولیعصر تقاطع خیابان دهم گاندی خبرداد.

مهندس علی فغانی معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه سه از مناسب سازی معابر جهت تردد معلولین  و سالمندان در خیابان ولیعصر تقاطع خیابان دهم گاندی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ مهندس علی فغانی اظهارکرد: در جهت فراهم آوردن زمینه سهولت در تردد معلولین، جانبازان و افراد کم توان جسمی  معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه سه پس از شناسایی نقاط فاقد پیوستگی و نیازمند هم سطح سازی اقدام به اصلاح گذرگاههای عرضی به لحاظ پیوستگی، رفع انسداد در گذرگاه های عرضی، ساماندهی پیاده روها و هدایت عابرین پیاده در معابر  منطقه کرد که از آن جمله می توان به اجرای عملیات هم سطح سازی  و رفع موانع فیزیکی و زائد در خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان دهم گاندی  اشاره کرد.

194791_437

با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از افراد جامعه را گروههای کم توان جسمی از جمله معلولین، جانبازان، سالمندان و کودکان تشکیل داده و درصد عمده ای از سفرهای پیاده شهری را به خود اختصاص می دهند ، مناسب سازی معابر شهری مطابق با نیاز این قشر از برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری می باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه سه با اشاره به مشکلات تردد عابرین پیاده از جمله وجود موانع در پیاده رو ، نقاط نیازمند هم سطح سازی و عدم پیوستگی گذرگاههای عابر پیاده افزود: تامین ایمنی و سهولت تردد عابران در اولویت برنامه های این معاونت می باشد.