عیادت خادمان حضرت عبدالعظیم (ع) از سالمندان کهریزک

جمعی از خادمین و کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام در راستای تحقق اکرام مؤمنین و مؤمنات، با بیماران و سالمندان آسایشگاه کهریزک دیدار و ملاقات کردند. در این دیدار که با استقبال مسئولان، کارکنان و پرستاران آسایشگاه همراه بود، خادمان و پرسنل آستان مقدس با حضور بر سر مزار بنیانگذار آسایشگاه کهریزک مرحوم […]

جمعی از خادمین و کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام در راستای تحقق اکرام مؤمنین و مؤمنات، با بیماران و سالمندان آسایشگاه کهریزک دیدار و ملاقات کردند.

در این دیدار که با استقبال مسئولان، کارکنان و پرستاران آسایشگاه همراه بود، خادمان و پرسنل آستان مقدس با حضور بر سر مزار بنیانگذار آسایشگاه کهریزک مرحوم حکیم‌زاده به قرائت فاتحه پرداختند.

پس از آن یکی از مسئولان مرکز توضیحاتی را در ارتباط با وضعیت آسایشگاه، تعداد سالمندان و سایر بخش‌ها ارائه کرد.

بنابر این گزارش در ادامه این دیدار خدمتگزاران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام ضمن بازدید از کارگاه‌ها و نمایشگاه توانمندی مددجویان آسایشگاه، از تولیدات و صنایع دستی تعدادی از بیماران معلول از قبیل تابلوهای معرق و نقاشی، سفال، فرش، گلیم و … دیدن کردند.

در پایان این بازدید خادمان آستان مقدس ضمن عیادت از بیماران در بخش‌های مختلف، هدایای متبرک فرهنگی را به کادر پزشکی و بیماران اهداء کردند.