کل بازدیدکنند‌گان: 3,277,964 نفر / کل بازدیدها: 13,019,908 بازدید / آمار بازدید امروز: 4413
ساعت :

کرمان

تأکید دبیر شورای ملی سالمندان کشور بر حرکت به سمت «سالمندی سالم» در کرمان
4 - ژوئن - 2026
دبیر شورای ملی سالمندان کشور

تأکید دبیر شورای ملی سالمندان کشور بر حرکت به سمت «سالمندی سالم» در کرمان

نشست شورای سالمندان استان کرمان با حضور دکتر سید جواد حسینی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، و دکتر وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان برگزار شد

دبیرخانه «شهر دوستدار سالمند» در شهرداری کرمان ایجاد شد
26 - ژانویه - 2026
شهردارکرمان

دبیرخانه «شهر دوستدار سالمند» در شهرداری کرمان ایجاد شد

در جلسه ای که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل بهزیستی استان کرمان، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و شفافیت و رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، بهداشت و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر کرمان، معاونان شهردار و کارشناسان حوزه اجتماعی، برگزار شد،

کرمان / سالمندان کرمانی خدمات مراقبت در منزل دریافت می‌کنند
16 - نوامبر - 2025
استاندار کرمان

کرمان / سالمندان کرمانی خدمات مراقبت در منزل دریافت می‌کنند

محمدعلی طالبی امروز _شنبه بیست‌وچهارم آبان_ در شورای سالمندان، با اشاره به جمعیت ۱۰ درصدی سالمندان در استان کرمان اظهار کرد: ضرورت دارد مسائل سالمندان توجه و پیگیری ویژه شود.

کرمان/ سن ۳۲۸ هزار کرمانی‌ بالای ۶۰ سال است
مدیرکل بهزیستی استان کرمان

کرمان/ سن ۳۲۸ هزار کرمانی‌ بالای ۶۰ سال است

علیرضا وحیدزاده در شورای سالمندان از افزایش نگرانی‌ها نسبت به رشد جمعیت سالمندان در استان خبر داد و اظهار کرد: لزوم تقویت خدمات‌رسانی به این قشر از ضرورت‌های فوری استان است.

تقویت خدمات‌رسانی به سالمندان از ضرورت‌های فوری استان است
مدیرکل بهزیستی کرمان

تقویت خدمات‌رسانی به سالمندان از ضرورت‌های فوری استان است

علیرضا وحیدزاده، مدیرکل بهزیستی کرمان، شامگاه شنبه ۲۴ آبان ماه در نخستین نشست شورای سالمندان استان در سال ۱۴۰۴ گفت : بر اساس آخرین داده‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ۳۲۸ هزار نفر از جمعیت استان را سالمندان بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهند.

اولین مرکز مهر و گفتگو در کرمان افتتاح می شود
3 - اکتبر - 2025
مدیرکل بهزیستی استان کرمان

اولین مرکز مهر و گفتگو در کرمان افتتاح می شود

در این نشست مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به نزدیک شدن به هفته گرامیداشت مقام سالمند ، گفت : با توجه به اینکه روند رو به رشد سالمندی در کشور آغاز شده است بهزیستی کرمان اقدامات مختلفی را در این خصوص برای رسیدن به سالمندی سالم و جلوگیری از ایزوله شدن سالمندان انجام  داده است

کرمان / همایش بزرگ تکریم سالمندان بم برگزار شد
23 - اکتبر - 2024

کرمان / همایش بزرگ تکریم سالمندان بم برگزار شد

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان محمد ابوذری رییس بهزیستی بم دراین همایش که با حضور رییس شورای اسلامی شهر و روستا ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  ، جمع کثیری از سالمندان ادارات و همچنین نویسندگان ، نوازندگان شعروموسیقی و…  برگزارشد در سخنانی با […]

کرمان / توانمندی‌های سالمندان کرمان به نمایش گذاشته شد
16 - اکتبر - 2024

کرمان / توانمندی‌های سالمندان کرمان به نمایش گذاشته شد

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش خبرنگار مهر، احمد شفیعی، صبح یکشنبه گفت: با پیگیری به عمل آمده و همکاری ارزنده مجموعه شهرداری کرمان و تشکل‌های مردمی فعال در حوزه سالمندان، آثار سالمندان فعال در قالب نمایشگاهی با ۳۰ غرفه در حوزه صنایع دستی – مشاغل خانگی و خدمات و آموزش در […]

کرمان / کرمان پایلوت شهر دوستدار سالمند شد
3 - اکتبر - 2024

کرمان / کرمان پایلوت شهر دوستدار سالمند شد

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علیرضا وحیدزاده در جمع خبرنگاران با دعوت از سالمندان برای استفاده از خدمات مراکز مراقبت و نگهداری روزانه، اظهار کرد: بسیاری از مراکز روزانه خدمات سالمندی در جامعه خالی هستند و کسی به آن‌ها مراجعه نمی‌کند. وی با بیان اینکه عمده نگرانی […]

کرمان/ احداث اولین مجتمع توانبخشی و مراقبتی سالمندان در زیدآباد سیرجان
30 - سپتامبر - 2024

کرمان/ احداث اولین مجتمع توانبخشی و مراقبتی سالمندان در زیدآباد سیرجان

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش خبرگزاری مهر، حسنعلی بردستانی، صبح سه شنبه گفت: این پروژه قرار است در زمینی به وسعت ۷ هزار متر مربع، اهدایی خیر سیرجانی و با همت جمعی از نیکوکاران به صورت ۵۰ واحد آپارتمانی ۴۴ متری ساخته و جهت خدمت به سالمندان به صورت واحدهای مجزا […]

کرمان/ افتتاح مرکز نگهداری از سالمندان نازنین هوتک در کرمان
17 - فوریه - 2024
بهزیستی استان کرمان

کرمان/ افتتاح مرکز نگهداری از سالمندان نازنین هوتک در کرمان

مرکز نگهداری از سالمندان «نازنین» بخش هوتک از توابع شهرستان چترود با حضور مدیرکل و معاونان تخصصی بهزیستی کرمان، مدیر بهزیستی شهرستان کرمان وجمعی از خیرین ومسئولان محلی آغاز به کار کرد .

کرمان/ نخستین دهکده استانی سالمندی در رفسنجان راه اندازی می شود
2 - ژانویه - 2024
بهزیستی استان کرمان

کرمان/ نخستین دهکده استانی سالمندی در رفسنجان راه اندازی می شود

محمود حیدری رییس بهزیستی رفسنجان گفت : بررسی هرم جمعیتی شهرستان رفسنجان نشان دهنده افزایش آمار سالمندان در سال‌های آینده است از این رو باید برای ارائه خدمات و تامین سلامت دوران سالمندی از هم ‌اکنون برنامه ‌ریزی‌ها و اقدامات مناسب انجام شود.

کرمان / نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سالمند رفسنجان گشایش یافت
25 - ژانویه - 2022
رئیس اداره بهزیستی رفسنجان

کرمان / نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سالمند رفسنجان گشایش یافت

نمایشگاه توانمندی بانوان سالمند رفسنجان گشایش یافت و آثار خلق شده بانوان سالمند رفسنجانی شامل نقاشی، عروسک بافی و صنایع دستی به مناسبت میلاد دختر نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در نگارخانه فرهنگ این شهر به نمایش درآمد.

کرمان  / طراحی واجرای طرح های سلامت محور در حوزه سالمندی
21 - ژانویه - 2022
مدیر بهزیستی شهرستان کرمان :

کرمان / طراحی واجرای طرح های سلامت محور در حوزه سالمندی

جلسه هم اندیشی سند سالمندی با هدف فعال سازی علمی سه کمیته آموزش رفاهی و بیمه و سلامت سالمندان و با حضور مدیر بهزیستی شهرستان کرمان و جمعی از خیرین وکارشناسان فعال در این حوزه به مناسبت دومین سال انتشار ماهنامه جوان دیروز برگزار گردید

توجه به مسائل سالمندان در برنامه ششم توسعه ضروری است
1 - اکتبر - 2015

توجه به مسائل سالمندان در برنامه ششم توسعه ضروری است

فرج‌الله عارفی نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد:‌ با توجه به پیر شدن جمعیت و بحران سالمندی در کشور رفع نیازهای این قشر ضروری است که یکی از نیازهای آنها نگهداری سالمندان در کنار خانواده و تقویت آن و فرهنگ سازی در این خصوص است.

تشکیل جلسه شورای سالمندان درکوهبنان
26 - آگوست - 2015

تشکیل جلسه شورای سالمندان درکوهبنان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهبنان گفت:سالمندان به طور عموم، ازاحترام برخوردارند،اگر پدرو مادر باشند که این وظیفه، سنگین‌تر و مسئولیت مضاعف‌تر است.

استان کرمان به سمت سالمندی پیش می رود
12 - جولای - 2015

استان کرمان به سمت سالمندی پیش می رود

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به لزوم تکریم سالمندان در جامعه گفت: طبق آمار موجود جمعیت استان کرمان به سمت سالمندی پیش می رود.

برگزاری شورای سالمندان استان کرمان

برگزاری شورای سالمندان استان کرمان

با آغاز هفته بهزیستی شورای سالمندان استان کرمان با حضور مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل اجتماعی استانداری و دیگر اعضاء در محل بهزیستی کرمان تشکیل شد.

برو بالا