ساخت فیلم کوتاه «روز سوم» با مضمون سالمندان در زنجان

غلامرضا تروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فیلم کوتاه «روز سوم» با مضمون سالمندان در زنجان ساخته شد.وی با اشاره به جایگاه و ارزش سالمندان در جامعه کنونی تصریح کرد: این فیلم در راستای نقش و جایگاه سالمندان، نیازهای آنها و نحوه به توجه به آنها ساخته شده است. تروان […]

غلامرضا تروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فیلم کوتاه «روز سوم» با مضمون سالمندان در زنجان ساخته شد.وی با اشاره به جایگاه و ارزش سالمندان در جامعه کنونی تصریح کرد: این فیلم در راستای نقش و جایگاه سالمندان، نیازهای آنها و نحوه به توجه به آنها ساخته شده است.

تروان با بیان اینکه در فیلم «روز سوم» مشکلات سالمندان و نیازهای آنها بیان می‌شود، تصریح کرد: هدف از ساخت این فیلم آشنا ساختن فرزندان و جوانان با نیازهای سالمندان و رسیدگی به آنها است.

کارگردان زنجانی در ادامه با اشاره به ارسال این فیلم به چند جشنواره خارجی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این فیلم برای اکران و نمایش به کشورهای اتریش، فرانسه، ترکیه و چین فرستاده شود.

وی در ادامه از ساخت فیلم «رفت از کنارم» نیز خبر داد و گفت: این فیلم داستان یک روحانی را روایت می‌کند که در طول فیلم اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه موضوع فیلم «رفت از کنارم» مذهبی است، بیان کرد: با توجه به بازخورد مثبت و استقبالی که از فیلم‌های مذهبی وجود دارد، تلاش می‌کنیم که ساخت این نوع فیلم‌ها در استان بیشتر باشد.

گفتنی است، این هنرمند جوان زنجانی دانشجوی رشته کارگردانی سینما در دانشگاه علمی و کاربردی زنجان است و تاکنون آثار فاخر بسیاری را کارگردانی کرده است که از جمله آن «چشمان زهرا»، فیلم «سایه پنهان»، «موش و گربه ایرانی» و… است.