جمعه؛ اعزام ۵۲۰۰ هزار سالمند محروم به مشهد مقدس در قالب کاروان حج فقرا

حسین دشتی گفت: تعدادی از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در آذربایجان شرقی که تا بحال به زیارت امام رضا نرفته اند؛ در قالب کاروان حج فقرا به پابوس ایشان مشرف می شوند. حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آناج و با اشاره به اعزام ۵۲۰۰ نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته […]

حسین دشتی گفت: تعدادی از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در آذربایجان شرقی که تا بحال به زیارت امام رضا نرفته اند؛ در قالب کاروان حج فقرا به پابوس ایشان مشرف می شوند.
حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آناج و با اشاره به اعزام ۵۲۰۰ نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی به مشهد مقدس گفت: این کاروان زیارتی که بر اساس عبرات معروفی که ریارت امام رضا(ع) را حج فقرا می داند؛ با عنوان حج فقرا به مشهد عزیمت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی  افزود: این افراد که به دوره کهولت سنی رسیده اند ولی به دلیل مشکلات مالی نتوانسته اند تا بحال به زیارت امام هشتم مشرف گردند؛ در قالب این کاروان تجربه زیارت امام رئوف شیعیان را کسب خواهند کرد.

وی افزود: اعزام این کاروان که حسرت دیدار نیز نامیده شده است روز جمعه ۱۵ آذرماه همزمان با ماه صفر و در آستانه سالروز شهادت آن امام همام و از طریق قطار تبریز به مشهد مقدس خواهد بود.

دشتی ادامه داد: این اقدام که با استفاده از کمکهای مردمی جمع آوری شده در قالب همین موضوع و با همت کمیته امداد امام خمینی برگزار می شود؛ اهمیت خاصی در ایجاد روحیه نشاط و معنویت در اقشار محروم و بخصوص سالمندان که از آسیب پذیرترین شهروندان هستند؛ خواهد داشت.