برگزاری همایش پیاده روی برای سالمندان شمال شرق تهران

سید ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برگزاری همایش پیاده روی برای سالمندان منطقه مناسبت فرا رسیدن نهم مهر ماه روز جهانی سالمند خبر داد.

سید ابوذر حسینی با بیان این خبر گفت: به منظور گرامیداشت روز جهانی سالمند ویژه برنامه های مختلفی در منطقه برگزار می شود.

وی افزود: از جمله مهمترین برنامه ها برگزاری همایش بزرگ پیاده روی سالمندان در بوستان تلو روز پنجشنبه ۹ مهر ماه  با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از سالمندان سطح منطقه است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه  در ادامه با اشاره به دیگر برنامه  های این هفته گفت: برگزاری جشن ویژه سالمندان در نگارخانه برگ، تقدیر از دبیران کانون های سالمندان محلات، دیدار با پدر و مادر شهیدان معزز سطح منطقه و تقدیر از این بزرگواران، عیادت از سالمندان و انجام معاینات پزشکی با حضور پزشکان فعال اعضای کانون پزشکان و بازدید از سرای سالمندان از جمله برنامه هایست که به مناسبت هفته سالمند برگزار خواهد شد.

حسینی گفت: همچنین راه اندازی پایگاه ارائه خدمات سلامت به سالمندان در اماکن عمومی نظیر بوستان ها، ایستگاه های متروی منطقه و … برگزاری مسابقات فرهنگی، آموزشی و ورزشی ، برگزاری برنامه ها و همایش های مختلف آموزشی ویژه سالمندان از برنامه های پیش بینی شده گرامیداشت هفته سالمند می باشد.

لازم به ذکر است جشن ها و اردوهای تفریحی متنوع برای اعضای کانون سالمندان نیز توسط سرای محلات و نواحی  برگزار خواهد شد.