طرح ملی سرای سالمندان ورنامخواست کلنگ زنی شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح ملی سرای سالمندان و پارک سلامت ورنامخواست به منظور اجرای نیت واقف کلنگ زنی شد.

حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه ملی پارک سلامت و سرای سالمندان در شهر ورنامخواست، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، گفت: زمین این پروژه موقوفه حاج رجبعلی ملکی است که به مساحت ۱۵ هزار مترمربع از اراضی قنات سنگی ورنامخواست است.

 وی ارزش ریالی این زمین موقوفه را ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ابراز داشت: همچنین برای ساخت این پروژه در حال حاضر چهار میلیارد تومان اعتبار نقدی به حساب اوقاف و امور خیریه استان واریز شده است.

 وی با بیان اینکه با نیت ساخت سرای سالمندان و پارک سلامت در فروردین ماه سال گذشته به ثبت رسیده است، افزود: برای اجرای نیت واقف دچار مشکلاتی با اداره منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک بودیم که خوشبختانه با همکاری‌های صورت گرفته این مشکلات نیز مرتفع شد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ظرفیت در نظر گرفته شده برای بهره برداری از سرای سالمندان را بیش از ۳۰ سوئیت و واحدهای اداری و تفریحی دانست و اضافه کرد: اعیانی این پروژه ملی هفت هزار مترمربع برآورد شده است.