پرداخت مطالبات معوقه بازنشستگان کشوری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت ۲۵۰ هزار تومان به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته کشوری از امشب که ناشی از مطالبات معوقه این بازنشستگان است، خبر داد و اظهار کرد: بازنشستگان می‌توانند از صبح روز دوشنبه (بیست و یکم بهمن ماه) نسبت به برداشت این وجه اقدام کنند. به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت ۲۵۰ هزار تومان به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته کشوری از امشب که ناشی از مطالبات معوقه این بازنشستگان است، خبر داد و اظهار کرد: بازنشستگان می‌توانند از صبح روز دوشنبه (بیست و یکم بهمن ماه) نسبت به برداشت این وجه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی ربیعی در حاشیه جشن ملی تجلیل از خادمان انقلاب که در تالار وحدت در حال برگزاری است، گفت: تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به بازنشستگان مشمول، از جمله اقداماتی است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجراست و تاکنون بیش از ۶۵ درصد مطالبات تسویه شده است.

5429

وی با بیان اینکه هشتمین مرحله پرداخت مطالبات به بازنشستگان از امشب (یکشنبه ۲۰ بهمن ماه) از ساعت ۲۴ انجام می‌شود، اظهار کرد: در این دوره به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته مشمول قانون مبلغ ۲۵۰ هزار تومان واریز خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند از صبح روز دوشنبه (۲۱ بهمن ماه) برای برداشت این وجه به بانک عامل مراجعه کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تاکنون مطالبات ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری تسویه شده است، یادآور شد: در این مرحله نیز مطالبات ۵۵ هزار نفر دیگر از بازنشستگان تسویه کامل شده و پیش‌بینی می‌شود با تمهیداتی که توسط صندوق بازنشستگی کشوری اندیشیده شده است، باقی مانده معوقات نیز طی ماه‌های آینده پرداخت شود.

ربیعی ادامه داد: به همت صندوق بازنشستگی کشوری، با احتساب هشتمین مرحله از پرداخت مطالبات، تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به بازنشستگان مشمول قانون پرداخت شده است.