ویژه برنامه های روز جهانی سالمند از رادیو تهران

تهران _ شبکه رادیویی تهران، به مناسبت روز جهانی سالمند برنامه های متعددی را تدارک دیده است که از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود. [divider] به گزارش جارپرس از روابط عمومی رادیو تهران؛ به مناسبت روز جهانی سالمند، تکریم و تحبیب سالمندان، بهره برداری از تجارب و شیوه های زندگی سالم در […]

تهران _ شبکه رادیویی تهران، به مناسبت روز جهانی سالمند برنامه های متعددی را تدارک دیده است که از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

[divider]

به گزارش جارپرس از روابط عمومی رادیو تهران؛ به مناسبت روز جهانی سالمند، تکریم و تحبیب سالمندان، بهره برداری از تجارب و شیوه های زندگی سالم در سالمندی و… شبکه رادیویی تهران موضوع برنامه های خود را به این مضامین اختصاص داده است.
برنامه “صبح تهران” در روز جهانی سالمند از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ به دغدغه و مسائل مرتبط به سالمندان می پردازد. “سیب” ساعت ۱۰:۳۰ با حضور کارشناسان برنامه به هرم غذایی سالمندان اختصاص یافته است.
برنامه “خانه ما” از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در قالب نمایشی، نحوه و شیوه زندگی دو سالمند را به نمایش می گذارد، سالمند موفقی که انسان شادی است و از امکانات خود نهایت استفاده را می برد و در مقابل سالمند افسرده، گوشه گیر و منزویی که از زندگی خود لذتی نمی برد.
“عصر بخیر تهران” با موضوع احترام و تکریم آنها، سالمندان و سبک زندگی سالم، سالمندان و حمایت های خانواده، دوستان و مسئولان و رسانه، بهره گیری از تجارب آنها، برآوردن نیازهای آنان در جهت خودکارآمدی و خود اتکایی، از ساعت ۱۶ روی آنتن می رود.
“آوای نیمروز” از ساعت ۱۲:۳۰ به درخواست سالمندان، ترانه های سالمندی را پخش می کند. برنامه “مسابقه صد درصد” ساعت ۱۹، در فصل نمایش به سالمندان اختصاص خواهد یافت.
در برنامه “پیشخوان”  شنوندگان از ساعت ۱۱، بازتاب مندرجات مطبوعات و خبرگزاری ها را با موضوع سالمند را خواهند شنید.
“ورزش از رادیو تهران” از ساعت ۱۸ و برنامه “تهران در شب” ساعت ۳۰ بامداد با موضوع سالمند روی آنتن می رود.