بازدید فرماندار سراب از مراکز نگهداری از سالمندان

فرماندار شهرستان سراب در بازدید خود از مراکز نگهداری معلولین و سالمندان این شهرستان، ضمن آرزوی توفیق برای خیران و بانیان این مراکز، نگهداری از معلولین و سالمندان و افراد بی سرپرست و بدسرپرست را از لحاظ اجر و قرب الهی و حرکت نوعدوستانه و انسانی، بسیار حائز اهمیت و دارای پاداش اخروی دانست.  مهندس […]

فرماندار شهرستان سراب در بازدید خود از مراکز نگهداری معلولین و سالمندان این شهرستان، ضمن آرزوی توفیق برای خیران و بانیان این مراکز، نگهداری از معلولین و سالمندان و افراد بی سرپرست و بدسرپرست را از لحاظ اجر و قرب الهی و حرکت نوعدوستانه و انسانی، بسیار حائز اهمیت و دارای پاداش اخروی دانست.

 مهندس عابدی ضمن بازدید از این مراکز، از نزدیک در جریان تمهیداتی که عده ای از خیران شهرستان برای نگاهداری از سالمندان و معلولین اندیشیده اند، قرار گرفت.

 در جریان این بازدید، فرماندار شهرستان سراب پس از استماع مشکلات و خواسته های بانیان و مدیران این مراکز نسبت به حل پاره ای از مشکلات پیش روی آنان قول مساعدت داد.

 استفاده از تجهیزات اداره راه و شهرسازی درجهت تکمیل فاز نخست ساختمان مرکز معلولین و آسفالت جاده فرعی این مرکز و اتصال مرکز مخابراتی روستای سردها و مرکز نگهداری از سالمندان به شبکه سراسری اینترنت، از جمله خواسته های مدیران این مراکز بود که مورد توافق فرماندار شهرستان سراب قرار گرفت.