خوزستان/دلجویی و ویزیت رایگان سالمندان توسط داوطلبان هلال احمر اهواز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز گفت: ۳۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور در سرای سالمندان طلوع همدلی به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و دلجویی از این عزیزان پرداختند. سید فتح اله هاشم نژاد اظهار کرد: سالمندان گنجینه‌هایی سرشار از تجارب زندگی هستند که نیاز به تکریم دارند و […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز گفت: ۳۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور در سرای سالمندان طلوع همدلی به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و دلجویی از این عزیزان پرداختند.

سید فتح اله هاشم نژاد اظهار کرد: سالمندان گنجینه‌هایی سرشار از تجارب زندگی هستند که نیاز به تکریم دارند و فراموشی آن‌ها از چرخه زندگی نوعی ستم به شمار می‎رود.

وی افزود: در این راستا داوطلبان هلال احمر این شهرستان با هدف روحیه دادن به این عزیزان نسبت به اجرای برنامه های شاد و اهدا هدایایی اقدام کردند.

هاشم نژاد با اشاره به اجرای این برنامه در قالب طرح کشوری نیابت تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت و بهداشت سالمندان در این برنامه پزشکان داوطلب جمعیت ضمن ویزیت رایگان کلیه عزیزان نسبت به بررسی فشار و قند خون آنها اقدام کردند.