فرماندار کمیجان بر ترویج فرهنگ تکریم سالمندان در جامعه تاکید کرد

فرماندار کمیجان بر توسعه فرهنگ تکریم از سالمندان در جامعه تأکید کرد و گفت: سالمندان باید در بین اعضای خانواده و در سطح جامعه از منزلت و جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.  غلامرضا میوهˈ روز یکشنبه در نشست شورای سالمندان افزود: یکی از نکات قابل تأمل در جامعه توسعه فرهنگ تکریم و احترام به سالمندان […]

فرماندار کمیجان بر توسعه فرهنگ تکریم از سالمندان در جامعه تأکید کرد و گفت: سالمندان باید در بین اعضای خانواده و در سطح جامعه از منزلت و جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.

 غلامرضا میوهˈ روز یکشنبه در نشست شورای سالمندان افزود: یکی از نکات قابل تأمل در جامعه توسعه فرهنگ تکریم و احترام به سالمندان است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید کانون سالمندان به صورت سازمان های مردم نهاد در بخش های مرکزی و میلاجرد تشکیل شود تا شاهد منزلت بیشتر این قشر در سطح جامعه باشیم.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی باید بانک اطلاعاتی از نیازها و مشکلات و همچنین توانمندی های سالمندان شهرستان تهیه کند تا بتوان بهتر مشکلات این قشر را ساماندهی کرد.

وی بر برنامه ریزی برای پدیده سالمندی وانواع محدودیتها ،بیماریها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی که برای این قشر از جامعه وجود دارد تاکید کرد و افزود:باید در این زمینه کلیه سازمانها همکاری لازم را با بهزیستی داشته باشند.

رییس اداره بهزیستی کمیجان گفت: باید به سالمندان توجه ویژه ای کرد واین سرمایه های انسانی باید مورد تکریم و توجه بیشتر قرار بگیرند

ˈعلی نجفی ˈ بهبود کیفیت زندگی سالمندان وایجاد بنیاد فرزانگان را خواستار شد و مواردی از آیین نامه شورای ساماندهی سالمندان مطرح کرد.