ارائه خدمات بدون سقف بیمه طلایی به بیش از ۲ میلیون بازنشسته

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ از افزایش سطح خدمات بیمه تکمیلی برای استفاده از بازنشستگان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۶۵ درصد بیمارستانهای خصوصی در کشور طرف قرارداد این بیمه هستند. افشین مقصودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس قراردادهای منعقد شده موظیم ظرف مدت […]

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ از افزایش سطح خدمات بیمه تکمیلی برای استفاده از بازنشستگان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۶۵ درصد بیمارستانهای خصوصی در کشور طرف قرارداد این بیمه هستند.

افشین مقصودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس قراردادهای منعقد شده موظیم ظرف مدت سه روز هزینه های درمانی بیمه تکمیلی بازنشستگان را به آنها پرداخت کنیم که البته ممکن است به دلیل نقص مدارک پرداخت خسارت به این افراد چند روزی به تاخیر بیفتد.

 وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ درصد بیمارستانهای خصوصی طرف قرارداد ما هستند، گفت: بیمارستان های برخی از شهرها قراردادشان دچار مشکل است که در حال مذاکره برای عقد قرارداد جدید هستیم.

 وی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با بیش از ۵۴۰ مرکز درمانی قرارداد دارد البته بیمه شدگان نیز می‌توانند به مراکز غیردرمانی مراجعه و با دریافت فاکتور به دفاتر شرکت بیمه تکمیلی مراجعه و هزینه‌های خود را دریافت کنند.

 مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ در مورد بیمه طلایی بازنشستگان کشوری نیز تصریح کرد: بر اساس این بیمه بازنشستگان می توانند بدون سقف از امکانات درمانی، بستری و جراحی بیمارستانهای طرف قرارداد بدون پرداخت هزینه بهره مند شوند.

 به گفته وی، شیمی درمانی، بستری، جراحی و همچنین داروهای شیمی درمانی در بیمه طلایی بازنشستگان بدون سقف است یعنی این افراد می توانند در سال به دفعات مورد نیاز از این خدمات بهره مند شوند.

 مقصودی افزود: در حال حاضر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری به همراه خانواده هایشان تحت پوشش بیمه طلایی هستند.

 وی در مورد بیمه طلایی بازنشستگان گفت: با توجه به اینکه هیچ تعریفی برای بیمه طلایی نداریم بنابراین بهتر است به جای اینکه کلمه طلایی را برای ارائه خدمات بیمه ای به بازنشستگان و شاغلان به کار ببریم ،بهترین و سهل الوصول و ساده ترین خدمات را به آنها ارائه دهیم تا بیمار بتواند بدون پرداخت هیچ هزینه ای به بیمارستان مراجعه و خدمات دریافت کنند.

 مدیر عامل شرکت آتیه سازان تاکید کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از کانون بازنشستگی در سراسر کشور از خدمات بیمه ای این شرکت بهره مند می شوند و آمادگی داریم هر شرکتی که نیاز به دریافت خدمات دارد را ابتدا مشاوره و سپس با آنها قرارداد دلخواه ببندیم.

 وی در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: مسئولان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مذاکراتی با ما در خصوص بیمه تکمیلی انجام داده اند اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.