بهزیستی استان کردستان

کردستان / اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان کامیاران

اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان بهزیستی کامیاران در سال جاری برگزار گردید.

 جلسه شورای ساماندهی سالمندان با حضور معاون سیاسی فرمانداری، نماینده ادارات عضو کمیته ساماندهی شورای سالمندان و رییس و کارشناس مربوطه بهزیستی با موضوع برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و اوقات فراغت سالمندان در محل سالن اجتماعات فرمانداری کامیاران برگزار گردید.

فریدون باتمانی معاون سیاسی فرماندار با اشاره به در پیش بودن انتخابات و اهمیت تاکید ادارات به جامعه ی هدف جهت شرکت پرشور در انتخابات، به تکریم سالخوردگان و بزرگان تاکید نمود و سالمندان را گنجینه ای با ارزش در خانواده ها خواند و مواردی را جهت تکریم هر چه بیشتر این قشر عزیز مطرح نمود.

فریدون باتمانی در ادامه اظهار داشت : علاوه بر نیاز به توجه خانواده ها، ضروری است همه ی اعضای شورا با همکاری و هم اندیشی، تمهیداتی در زمینه ی تکریم سالمندان و ارتقای حیطه‌ های گوناگون سبک زندگی سالمندان به ویژه در زمینه ی تفریحات و الگوی اوقات فراغت آنها ارائه دهند.

در این نشست وحیده باتمانی رییس بهزیستی کامیاران ضمن قدردانی از حضور اعضا اظهار کرد : عدم برنامه ریزی برای اوقات فراغت سالمندان، با توجه به اینکه اکثر سالمندان در شرایطی هستند که ساعات زیادی را در شبانه روز تنها می مانند، ، می تواند موجبات بروز افسردگی و آسیب سلامت روان را در این عزیزان افزایش دهد.

در پایان جلسه با توجه به در پیش بودن فصل تابستان مواردی جهت ارتقای تکریم این قشر و تامین و حفظ سلامت روان آنان در ایام فراغت مصوب گردید.

کامیاران | اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان

کامیاران | اولین جلسه شورای ساماندهی سالمندان