جهت معرفی محصولات بنیادهای فرزانگان کشور

نشست رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور با نمایندگان شرکت صابر انصار

دکتر رضازاده کاوری با نمایندگان شرکت صابرانصار پیرامون اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی رفاه و سلامت جانبازان و سالمندان نشستی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، دکتر مژگان رضازاده کاوری رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور با نمایندگان شرکت صابر انصار پیرامون برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی رفاه و سلامت جانبازان و سالمندان و خدمات تجهیزات و صنایع وابسته نشستی برگزار کردند.

در این نشست مقرر شد با همکاری دبیرخانه شورای ملی سالمندان و شرکت صابر انصار محصولات و دستاوردهای بنیادهای فرزانگان زیر نظر دبیرخانه پس از بررسی و تایید نهایی در نمایشگاه مد نظر به دید علاقه مندان گذاشته شود. همچنین مقرر شد از دستاوردهای شرکتها و نواوران در زمینه خدمت رسانی سالمندی و تجهزات و لوازم توانبخشی نیز استفاده شود.

اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی رفاه و سلامت جانبازان و سالمندان و خدمات تجهیزات و صنایع وابسته سوم تا ششم اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میضود.

لازم به گفتن است: شرکت صابر انصار مهر از سال ۱۳۸۵ تاسیس و فعالیت خود را با بهره‌مندی از نیروهای کارآمد، متخصص و دارای تجربه فراوان به صورت حرفه ای و تخصصی در حوزه های رویداد، همایش، نمایشگاه و برندینگ آغاز نموده است. که با بهره گیری از نیروهای بسیار مجرب و با تجارب ملی و بین‌المللی در رویداد های مشابه، پروژه های مهم را در دستور کار خود قرار داده است.