با همراهی رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان

حضور دکتر رضا زاده در نشست صمیمی ۱۰۰ محله کم‌برخوردار استان یزد

طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار با حضور دکتر مژگان رضا زاده رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور و مسئولان استانی و شهرستانی در محله نصرت اباد استان یزد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور؛ با هدف حل مساله و مشکلات مردم مناطق کم برخوردار، ظرفیت‌سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار، اجرای طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار با حضور رضا ابهت مدیر کل بهزیستی استان یزد و همراهی خانم دکتر مژگان رضازاده، رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور و مدیرکل و معاونین بهزیستی استان و نمایندگان نهادها و دستگاههای اجرایی محله نصرت اباد برگزار شد.
دکتر رضا زاده در این برنامه گفت: نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار کشور از اواسط مردادماه امسال به عنوان یک طرح ابتکاری از سوی بهزیستی کشور با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور برای افزایش رضایتمندی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی و سایر افراد نیازمند از جمله سالمندان و رفع مشکلات آن‌ها آغاز شد.
وی افزود: در این طرح مسئولان در یک گفتگوی صمیمانه با ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار مشکلات را جمع‌بندی و بررسی می‌کنند تا براساس اولویت این مشکلات رسیدگی و رفع شود.