جلسه هم اندیشی در خصوص روز جهانی سالمندان

آذربایجان غربی/ جلسه هم اندیشی بزرگداشت هفته سالمندان

جلسه هم اندیشی در خصوص روز جهانی سالمندان و تکریم از این عزیزان با حضور مینا خضرلو رئیس بهزیستی چایپاره، شهرداری، کمیته امداد،ناحیه مقاومت بسیج وشبکه بهداشت و درمان در اداره  بهزیستی شهرستان چایپاره برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، جلسه هم اندیشی در خصوص روز جهانی سالمندان و تکریم از این عزیزان با حضور مینا خضرلو رئیس بهزیستی ، شهرداری، کمیته امداد،ناحیه مقاومت بسیج وشبکه بهداشت و درمان در اداره  بهزیستی شهرستان چایپاره برگزار شد.

در این جلسه خضرلو در خصوص اهمیت سالمندان و تجلیل از این عزیزان، شناسایی و رفع مشکلات این قشر عزیز در جامعه پرداخت.

خضرلو با بیان اینکه ۹ تا ۱۴ مهر روز جهانی  سالمند نامگذاری گردیده است از مسئولین ذیربط خواست تا باهمکاری و برنامه ریزی های لازم با بهزیستی نسبت به نکوداشت این هفته اقدامات لازم را انجام دهند.

مینا خضرلو به نقش و جایگاه سالمندان در جامعه اشاره کرد و افزود: برای همه این عزیزان مهم است که جامعه ای که در آن زندگی می کنند شبکه ای رو به رشد از خانواده و دوستان به منظور افزایش امید و روحیه بخشی را ایجاد کنند.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید، ادارات شهرستان نهایت همکاری و برنامه ریزی با اداره بهزیستی جهت هر چه بهتر برگزار شدن هفته سالمندان را داشته باشند.