طی حکمی از جانب دبیر شورای ملی سالمندان

انتصاب عبداله زاده به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور

علی محمد قادری دبیر شورای ملی سالمندان و معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی قاسم عبداله زاده را به عنوان سرپرست دبیر خانه شورای ملی سالمندان کشور منصوب کرد.

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور؛ متن حکم به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای قاسم عبداله زاده

باسلام و احترام،

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، با عنایت به تعهد، توانمندی و پیشینه ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان“سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور” منصوب می شوید.

 روند روبه رشد جمعیت سالمندان در کشور و جدی بودن پدیده سالمندی طبق برآوردهای آماری در دو دهه آینده از یک سو و تأکید آموزه های دینی و اسلامی در جهت حفظ منزلت، شأن و کرامت سالخوردگان در خانواده و جامعه از سوی دیگر ما را موظف می نماید تا از طریق تدوین سیاست ها و برنامه های کارآمد در جهت تأمین سلامت و رفاه سالمندان کشور، ایجاد رضایتمندی و نگرش مثبت در سالمندان، موجبات تداوم حضور فعال و مؤثر و تقویت شأن و پایگاه اجتماعی این عزیزان را در خانواده و جامعه فراهم نماییم. در همین راستا انتظار دارم منطبق با سیاست های شورای ملی سالمندان کشور در جهت ساماندهی امور سالمندان و پیگیری اجرایی شدن مصوبات آن شورا و تأمین سلامت و رفاه سالمندان عزیز و معطوف نمودن توجه سیاستگذاران خرد و کلان جامعه با هدف بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی این قشر از جامعه اهتمام نمایید.

توفیقات روزافزون جناب عالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می نمایم.

علی محمد قادری

 معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور