حسین نحوی‌نژاد

طرح مراقبت در منزل کشوری خواهد شد

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: ان‌شاءالله بنا داریم طرح مراقبت از سالمندان در منزل را توسعه بدهیم تا تعداد بیشتری از افراد از این طرح بهره ببرند و در این ارتباط از افراد باسابقه و باتجربه جهت ارائه خدمات استفاده می‌شود.

حسین نحوی‌نژاد امروز در حاشیه بازدید پرویز فتاح از آسایشگاه کهریزک اظهار کرد: آسایشگاه کهریزک در دوره جدید رویکردهایی را برای ارائه خدمات و توسعه آن به جامعه هدف خود در دستور کار قرار داده است و بر اساس آن گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به طراحی طرح بایار ۲۴، مراقبت در منزل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما در سال‌های آینده با  روبرو هستیم، بالطبع باید از همین امروز بتوانیم سازوکاری را برای ارائه خدمات به سالمندان طراحی کنیم که در همین زمینه پلتفرم طرح بایار ۲۴ از سوی کهریزک طراحی شده است.

نحوی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر نسخه آزمایشی پلتفرم اشاره شده آماده شده است، گفت: ان‌شاءالله در دی یا بهمن‌ماه طرح مراقبت در منزل در قالب پلتفرم آماده خواهد شد و خانواده‌ها می‌توانند از طریق تلفن همراه و بستر فضای مجازی درخواست خود را برای دریافت خدمات ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر متاسفانه خدمات مراقبت در منزل تحت پوشش بیمه‌ها قرار نگرفته است افزود: این مسئله مشکلات عدیده‌ای را برای خانواده‌ها ایجاد کرده که امیدواریم به‌زودی این خدمات تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک ادامه داد: امروز نیز جزئیاتی از این طرح تقدیم رئیس بنیاد مستضعفان شد که آقای فتاح نیز در زمینه همکاری در این طرح قول مساعد دادند.

وی گفت: ان‌شاءالله بنا داریم طرح مراقبت در منزل را توسعه بدهیم تا تعداد بیشتری از افراد از این طرح بهره ببرند و در این ارتباط از افراد باسابقه و باتجربه جهت ارائه خدمات استفاده می‌شود.