مازندران / سالمندان امروز پدیدآورندگان انقلاب هستند

همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیرکل بهزیستی مازندران و جمعی از مسئولین بهزیستی مازندران با حضور در مرکز توانبخشی روزانه سالمندان سرای مهر ساری با آنان دیدار و گفتگو نمودند. همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیرکل بهزیستی مازندران، جمشیدی مدیر کل بانوان و […]

همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیرکل بهزیستی مازندران و جمعی از مسئولین بهزیستی مازندران با حضور در مرکز توانبخشی روزانه سالمندان سرای مهر ساری با آنان دیدار و گفتگو نمودند.

همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیرکل بهزیستی مازندران، جمشیدی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری مازندران، قلندری معاون امور توانبخشی، دکتر پور فاطمی معاون امور اجتماعی و جمعی از مسئولین بهزیستی مازندران با حضور در مرکز توانبخشی روزانه سالمندان سرای مهر ساری با آنان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران: در این دیدار دکتر آرام ضمن تقدیر از حضور جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، هدف از حضور در این مرکز را پاسداشت مجاهدت ها و تلاش های عزیزان سالمندی دانست که سال ها پیش با ایمان به خدا و رهبری امام بزرگوار این نظام مقدس را به ثمر رساندند.

مدیر کل بهزیستی مازندران با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب باید برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: برکات انقلاب باید برای مردم بازگو شود تا مردم قدر انقلاب و این برکت الهی را بیشتر بدانند.

وی سالمندان امروز را پدیدآورندگان انقلاب دیروز دانست و افزود: خاطرات دهه فجر و روزهای پیروزی انقلاب باید نسل به نسل از سالمندان برای جوان‌ترها نقل شود.

دکتر آرام جایگاه سالمندان در جامعه را جایگاهی والا و باارزش دانست و افزود: همه سعی و تلاش ما این است تا نتیجه و ثمره تلاش این عزیزان را به نقطه مطلوب برسانیم.


در ادامه جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، با ابراز خرسندی از حضور در جمع سالمندان در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: خرسندیم وجود شما عزیزان برایمان منشأ خیر و برکت بوده و به تجربیات ناب شما عزیزان نیاز مبرم داریم.

گفتنی است: در این دیدار صمیمی سالمندان با اجرای موسیقی سنتی و شعرخوانی گوشه ای از هنرهای خود را به نمایش گذاشتند.