ضرورت توجه بیشتر به زیرساخت‌ها برای سالمندان کهگیلویه و بویراحمد

علیرضا موسوی امجد مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت بخش‌های خصوصی و دولتی بیشتر به زیرساخت‌های لازم برای سالمندان و معلولان استان توجه شود.

«علیرضا موسوی امجد» در نشست با فرماندار بهمئی افزود: نحوه‌ی بهبود خدمات‌رسانی به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی هم‌چنین چگونگی افزایش جلب مشارکت‌های مردمی در شهرستان بهمئی از اولویت‌های کاری بهزیستی در این شهرستان است.

وی اظهار کرد: نیاز است با مشارکت همه‌ی مردم و بخش‌های خصوصی و دولتی زیرساخت‌های لازم برای سالمندان و معلولان جامعه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهزیستی بهمئی ۴۹۱ خانوار در حوزه‌ی توانبخشی، ۳۱۵ نفر در حوزه‌ی امور اجتماعی، جمعاض با ۸۰۶ خانوار، جمعیتی حدود ۲۹۰۰ نفر، تحت پوشش دارد.

هم‌چنین «سلطانعلی رحمانی»، فرماندار شهرستان بهمئی بر ضرورت توجه به معلولان در جامعه‌ی هدف بهزیستی، حمایت مادی و معنوی، توسعه‌ی مشارکت مردمی، مناسب‌سازی معابر و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

وی با اشاره به شمار زیاد افراد معلول، از کار افتاده و بی‌سرپرست در شهرستان بهمئی افزود: بهزیستی به‌عنوان نهاد حمایتی در حوزه‌ی افراد آسیب‌پذیر جامعه، نقش موثری را در کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی ایفا می‌کند.