پایگاه مشاوره اینترنتی

این برای اولین بار است که مشاوره اینترنتی توسط مراکز تخصصی مشاوره تحت مجوز سازمان بهزیستی در اینترنت انجام می شود. هدف کلی از راه‌اندازی مشاوره اینترنتی در سایت سازمان بهزیستی کشور کاهش آسیب‌های اجتماعی است ولی از اهداف اختصاصی آن می‌توان از دسترسی بیشتر و راحت‌تر مردم به ویژه جوانان به خدمات مشاوره‌ای سازمان […]

این برای اولین بار است که مشاوره اینترنتی توسط مراکز تخصصی مشاوره تحت مجوز سازمان بهزیستی در اینترنت انجام می شود.

هدف کلی از راه‌اندازی مشاوره اینترنتی در سایت سازمان بهزیستی کشور کاهش آسیب‌های اجتماعی است ولی از اهداف اختصاصی آن می‌توان از دسترسی بیشتر و راحت‌تر مردم به ویژه جوانان به خدمات مشاوره‌ای سازمان بهزیستی، ایجاد اتاق گفت‌وگو برای مشاوران به منظور تبادل اطلاعات، اطلاع رسانی و دسترسی به اطلاعات به روز موضوعات سلامت روان برای عموم مردم، اطلاع‌رسانی و دسترسی به اطلاعات به روز علم روانشناسی و مشاوره برای مشاوران نام برد.

در ضرورت و اهمیت مشاوره اینترنتی می‌توان گفت که مشاوره اینترنتی فرصتی برای فرد به منظور مشاوره با یک متخصص به عنوان راهنما برای دادن بازخورد و حمایت است.

این جلسات می‌تواند یکبار یا چندین جلسه باشد. افرادیکه مشاوره اینترنتی را انتخاب می‌کنند تمایل به ارایه مسایلی دارند که راه‌حل‌های کوتاه‌مدت دارد.

کاربران این وب‌سایت می‌توانند از مشاوره متخصصین سازمان بهزیستی در مورد مسائل و مشکلات روانی، عاطفی، خانوادگی، اجتماعی و … به صورت رایگان استفاده نمایند.

تمامی اطلاعات مشاوره و مشخصات فردی در این سایت محرمانه است و صرفا خود کاربر و مشاور از آن مطلع هستند و تا زمان نتیجه بخش بودن مشاوره، خدمات ارایه می یابد و فرایند مشاوره نیز تحت نظارت مشاور ارشد خواهد بود.

در صورتی که برای ورود در سایت مشکل و یا سوالی داشتید می‌توانید با آدرس moshaver@behzisti.ir تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
ورود به وب سایت مشاوره تخصصی سازمان بهزیستی کشور