توجه به نیازهای مادی و معنوی سالمندان از اولویت‌های سپاه زنجان است

معاون هماهنگی سپاه زنجان با اشاره به مشکلات عاطفی سالمندان گفت: برطرف کردن نیازهای مادی و معنوی سالمندان از اولویت‌های سپاه زنجان است.

معاون هماهنگی سپاه زنجان با اشاره به مشکلات عاطفی سالمندان گفت: برطرف کردن نیازهای مادی و معنوی سالمندان از اولویت‌های سپاه زنجان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، قاسم محمدی امروز در دیدار کارکنان سپاه زنجان با سالمندان اظهار داشت: بازدید و دلجویی سپاه استان از سالمندان همه ساله علاوه بر هفته سلامت در ایام مختلفی نیز انجام می‌شود.

وی با قدردانی از کارکنان نگهداری از سالمندان، عنوان کرد: سالمندان در کنار نیازهای مادی و معنوی به نیازهای عاطفی و دلجویی نیز احتیاج دارند و با سرکشی و دلجویی از این عزیزان تا حدی از نیازهای عاطفی آن‌ها برطرف می‌شود.

معاون هماهنگی سپاه زنجان با بیان اینکه این بازدید ادامه می‌یابد، تصریح کرد: این بازدیدها توسط سپاه در ایام دیگر نیز در راستای دلجویی و برطرف کردن نیازهای مادی و معنوی ادامه دارد.

139307091322022803756913

مدیر سالمندان زنجان نیز در این بازدید با اشاره به مشکلات سالمندان، بیان کرد: کمک‌های مردمی به این مراکز بیشتر به صورت غیرنقدی بوده در حالی که بیشتر به کمک‌های نقدی مردم نیاز است.

وی با بیان اینکه در این مرکز ۶۸ سالمند حضور دارند، افزود: سالمندان بیشتر به دیدارهای خانواده‌های خود نیاز دارند و نیازهای عاطفی سالمندان بزرگترین نیاز و مشکل سالمندان است.

به گزارش تسنیم، به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت کارکنان  سپاه انصار المهدی‌(عج) زنجان از سرای نگهداری و توان بخشی سالمندان دیدار و بازدید کردند.

در این بازدید سالمندان استان توسط کاکنان سپاه انصار المهدی (عج) پذیرایی شدند و از مشکلات و نیازهای سالمندان آگاهی یافتند.