مسئول پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه

سایت دبیرخانه،به کمپین من عاشق محمدرسول الله(ص) هستم، پیوست

پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان در اعتراض به هتاکی به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی با تغییر هدر به کمپین "من عاشق محمد(ص) هستم" پیوستند.

 

به گزارش پایگاه خبری دبیرخانه شورای ملی سالمندان، اقدام مجله فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) خشم گسترده مسلمین جهان را در پی داشته و در ایران اسلامی نیز گروه های مختلف به این عمل گستاخانه واکنش نشان دادند.

در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان نیز در اعتراض به هتاکی به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی با تغییر هدر به کمپین “من عاشق محمد(ص) هستم” پیوست.

مجتبی سلگی مدیر مسئول این سایت در گفت و گو با خبرنگار ما با محکوم کردن این اقدام موهن، آن را توطئه از پیش تعیین شده دشمنان اسلام و امت مسلمان دانست و افزود: بدون شک موج اسلام گرایی در غرب، تهدیدی برای صهیونیسم جنایت کار است که به هیچ دین الهی پایبند نمی باشد.

 

وی ادامه داد: در ادیان الهی، توهین به مقدسات سایر ادیان و ملل؛ گناهی نابخشودنی، ضد بشری و اخلاقی است و چنین حرکتی نه تنها باعث مخدوش شدن چهره اسلام و پیامبر نمی شود بلکه باعث موج وصف ناپذیری در جهت معرفت به پیامبر اسلام و ابراز محبت جهانی به ایشان را ایجاد می کند.

مدیرمسئول سایت دبیرخانه شورای ملی سالمندان با اشاره به خشم گسترده ملل مسلمان و انسان های آزاده نسبت به این حرکت موهن که قطعا تحت حمایت شدید لابی صهیونیستی انجام شده است خاطرنشان کرد: هیچ کدام از این اقدامات نمی تواند خدشه ای بر چهره مهربان و رئوف اسلام و رسول خدا وارد سازد بلکه راه را برای از بین رفتن اسرائیل و کفرا فراهم می کند.