دیدار داوطلبان هلال احمر گلستان با ۲۵۰ خانواده سالمند

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در طرح نیابت امسال، داوطلبان هلال احمر استان با ۲۲۲ خانواده سالمند و ۲۸ خانواده شهید دیدار کردند. فرهاد میقانی افزود: در طرح نیابت که از ۱۰ اسفند آغاز شد و تا ابتدای نوروز سال جاری ادامه داشت ۱۵۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مشارکت […]

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در طرح نیابت امسال، داوطلبان هلال احمر استان با ۲۲۲ خانواده سالمند و ۲۸ خانواده شهید دیدار کردند.

فرهاد میقانی افزود: در طرح نیابت که از ۱۰ اسفند آغاز شد و تا ابتدای نوروز سال جاری ادامه داشت ۱۵۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مشارکت کردند.

وی در توضیح طرح نیابت گفت: در این طرح به خانواده های بی فرزند و سالمند در انجام امور روزانه سالمندان و معلولان از جمله کارهای منزل، ارائه خدمات حمایتی و فرهنگی، دلجویی و پرستاری می شود.

وی ترویج خدمت رسانی به مردم، ایجاد انگیزه و حس اعتماد به نفس در بین اعضا و داوطلبان را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: طرح نیابت یکی از طرح های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر است که به منظور شناسایی و کمک به سالمندان و نیازمندان اجرا می شود.

joybar-niyabat

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان اظهار کرد: اجرای این طرح می تواند شادابی، نشاط، طراوت و سرزندگی را برای این قشر از جامعه به ارمغان آورد.

وی با بیان این که این طرح ۴۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال هزینه در بر داشته است، افزود: در این طرح سعی شده با استفاده مناسب از توان داوطلبان و با صرف هزینه ای مختصر، برنامه ای ساده اما تأثیرگذار در راه صیانت از آرمان خدمات داوطلبی با حفظ شأن و کرامت انسانی برای شاد کردن سالمندان و معلولان اجرا شود.وی اضافه کرد: در اجرای این طرح روز هفتم فروردین مدیرعامل و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر از خانواده های شهدا و سالمندان در شهرستان های آق قلا و گنبدکاووس دیدار کردند.