داوطلبان هلال احمر برای سالمندان بدون فرزند، فرزندی می‌کنند

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح نیابت طی دهه فجر خبر داد و گفت: در این طرح داوطلبان هلال احمر به دیدار سالمندان بدون فرزند می‌روند و به آنها کمک می‌کنند. خبرگزاری آریا-رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح نیابت طی دهه فجر خبر داد و گفت: در این طرح […]

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح نیابت طی دهه فجر خبر داد و گفت: در این طرح داوطلبان هلال احمر به دیدار سالمندان بدون فرزند می‌روند و به آنها کمک می‌کنند.

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح نیابت طی دهه فجر خبر داد و گفت: در این طرح داوطلبان هلال احمر به دیدار سالمندان بدون فرزند می‌روند و به آنها کمک می‌کنند.
فرحناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم و آسیب‌پذیر با رویکرد پیشگیری، گفت: آموزش بهداشت فردی، بهداشت خانواده، بهداشت محیط اجتماعی و … در دستور کار کاروان‌های سلامت قرار دارد.

وی از اجرای طرح «نیابت» طی دهه فجر نیز خبر داد و عنوان کرد: در این طرح داوطلبان هلال احمر به خانواده‌های سالمندی که فرزند ندارند و یا فرزندانشان از آنها دور هستند، به نیابت از فرزندان آنها سر می‌زنند و تا حد توان نیازهای آنها را برطرف می‌کنند.

80968669-5368490

اجرای طرح حماسه داوطلبی در دهه فجر
رئیس سازمان داوطلبان در خصوص اقدام جدید سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در دهه فجر امسال، گفت: طی دهه فجر طرحی با عنوان «حماسه داوطلبی» اجرا می‌شود که در این طرح  پزشکان متخصص از استان‌های برخوردار به استان‌های کم‌برخوردار اعزام می‌شوند.

وی از اعزام یک کاروان سلامت از استان اصفهان به استان سیستان و بلوچستان، یک کاروان از استان فارس به استان کهکیلویه و بویراحمد و یک کاروان از استان تهران به استان آذربایجان غربی شهر سردشت خبر داد و گفت: طی این دهه بازارچه‌های خیریه‌ای با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای طرح «فرشته‌های رحمت» و تهیه سبد‌های عیدانه رحمت نیز برپا می‌شود.