حضور سایت دبیرخانه شورای ملی سالمندان در ششمین جشنواره وب ایران

مجتبی سلگی مدیر پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای ملی سالمندان از حضور سایت این دبیرخانه در ششمین جشنواره وب ایران یکی از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات خبر داد. جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار گردیده است. مجتبی سلگی مدیر پایگاه […]

مجتبی سلگی مدیر پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای ملی سالمندان از حضور سایت این دبیرخانه در ششمین جشنواره وب ایران یکی از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.

جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار گردیده است. مجتبی سلگی مدیر پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای ملی سالمندان گفت: سایت دبیرخانه شورای ملی سالمندان در بخش سازمان های دولتی و عمومی این جشنواه حضور یافته است.  ششمین جشنواره وب ایران با همکاری کانون کارآفرینی ایران و از اول آبان ماه سال جاری آغاز به کار کرده است.

00014

 هدف اصلی از برگزاری جشنواره وب ایران،  تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی می باشد.

این جشنواره ایجاد فرصت سالانه برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب سایت های ایرانی در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه می باشد. 

جشنواره وب ایران٬ سال گذشته به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمد.

جهت رای دادن به دبیرخانه شورای ملی سالمندان کلیک کنید

computer011