اداره سلامت منطقه یک میزبان کانون سالمندان مناطق ۲۲گانه

رئیس اداره سلامت منطقه یک، گفت: پنجمین نشست دبیران کانون سالمندان مناطق ۲۲گانه شهر تهران به میزبانی اداره سلامت منطقه یک در دی ماه برگزار شد. خوشبین، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این جلسه با حضور خوشبین مدیر اداره سلامت منطقه یک، بیدمشکی‌پور، کارشناس اداره کل سلامت و دبیران کانون سالمندان مناطق ۲۲گانه […]

رئیس اداره سلامت منطقه یک، گفت: پنجمین نشست دبیران کانون سالمندان مناطق ۲۲گانه شهر تهران به میزبانی اداره سلامت منطقه یک در دی ماه برگزار شد.

خوشبین، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این جلسه با حضور خوشبین مدیر اداره سلامت منطقه یک، بیدمشکی‌پور، کارشناس اداره کل سلامت و دبیران کانون سالمندان مناطق ۲۲گانه شهر تهران در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک برگزار شد.

 خوشبین، اظهار داشت: در این جلسه با عنایت به گسترش سالمندی در کشور و اهمیت وجود مراکزی جهت پرکردن مطلوب و موثر، مرکز حسنا ( حرکت، سلامت و نشاط الکترونیک ویژه سالمندان) به عنوان مرکزی با هدف افزایش نشاط سالمندان همراه با رشد توانایی‌های جسمانی و تعادلی این قشر از اجتماع پرداختند.

 خوشبین عنوان کرد: در انتهای جلسه مذکور نیز به منظور معرفی هر چه بهتر این مرکز به دبیران کانون سالمندان مناطق ۲۲گانه شهر تهران حاضر در جلسه، ترتیب برگزاری بازدیدی از این مرکز داده شد تا هر یک از دبیران نسبت به معرفی این مرکز در مناطق مربوط خود جهت مراجعه و بهره‌مندی شهروندان شهر تهران به ویژه سالمندان و اعضای کانون سالمندان اقدام نمایند./